ribensviat_97 0 #1 Публикувано 31 Януари, 2018 здравейте колеги , имам хонда стрийм 2.0 i , 156 , газ , бензин , 2001 г. Някой може ли да помогне за следният проблем . Като я запаля , ми държи доста високо обороти , около 2000 . След като загрее пада на нормалните но , спирам за кафе за 5 мин. паля и пак същото големи обороти . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saiman1122 2 #2 Отговорено 31 Януари, 2018 Привет колега, Аз съм също собственик на същата та Хонда. При мен оборотите са 1600. Като загрее и изключа всички консуматори пада под 700. Един приятел ми каза, че ако откача клемите на акумулатора и после пак ги закача, запаля колата за 10 мин. и без да включвам нищо сама ще си ги оправи. Един вид се ресетва всичко. И това не помогна. Дано съм бил полезен хайде лека. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
speedy gonzales 14 #3 Отговорено 2 Февруари, 2018 Здравей те, и аз съм със същият автомобил и при студен старт мойта държи над 1500 оборота. Може би към 1500 - 1700 оборота, но това не го считам за проблем защото са стабилни обороти и не варират. След като има вече три автомобила с такива обороти може да го приемем или като масов проблем или като нормална работа за този агрегат. Нека някой с повече опит с този мотор да сподели дали имаме проблем или нямаме. Това е от мен като опит в рамките на 10 месеца опит с този автомобил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DeYaNsKy 5 #4 Отговорено 2 Февруари, 2018 (Редактирано) Здравейте! И при мен е като при сеньор Гонсалес и не го намирам за проблем. Чувството е като да имаш ръчен смукач. Ако не я чакаш на място да позагрее, доста бърз си успокоява празните, както и достига бързо работната си температура. Ако загрява на място, като повърти известно време, и изфорсираш малко, оборотите падат и задържат под първоначалните. Такива наблюдения. Поздрав! ПП- Не съм забелязал след кратък престой да държи необикновено дълго високи обароти. Редактирано 2 Февруари, 2018 от DeYaNsKy 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DeYaNsKy 5 #5 Отговорено 5 Февруари, 2018 Вчера наблюдавах при 10°С. От студен старт без загряване за 3 мин и по-малко от километър с един светофар празните обороти паднаха от 1700 на 800, при достигната работна температура. Сред около 5км градско спрях за половин час. Стрелката на водата беше слязла с 3-4 чертички или да речем на половина от обичайната работна позиция (която не се е променяла при какъвто и да било режим на каране, освен когато ми се спука от старост пластмарията на радиатора), и след запалването задържа на 1100. За около минута свали на 800. Поздрав. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове