Jump to content
ribensviat_97

здравейте

Recommended Posts

здравейте колеги , имам хонда стрийм  2.0 i , 156 , газ , бензин , 2001 г. Някой може ли да помогне  за следният проблем . Като я запаля  , ми държи доста високо обороти , около 2000 . След като загрее пада на нормалните но , спирам за кафе за 5 мин. паля и пак същото големи обороти :( .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега,

Аз съм също собственик на същата та Хонда. При мен оборотите са 1600. Като загрее и изключа всички консуматори пада под 700. 

Един приятел ми каза, че ако откача клемите на акумулатора и после пак ги закача, запаля колата за 10 мин. и без да включвам нищо сама ще си ги оправи. Един вид се ресетва всичко. И това не помогна. 

Дано съм бил полезен хайде лека. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те, и аз съм със същият автомобил и при студен старт мойта държи над 1500 оборота. Може би към 1500 - 1700 оборота, но това не го считам за проблем защото са стабилни обороти и не варират. След като има вече три автомобила с такива обороти може да го приемем или като масов проблем или като нормална работа за този агрегат. Нека някой с повече опит с този мотор да сподели дали имаме проблем или нямаме.

Това е от мен като опит в рамките на 10 месеца опит с този автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! И при мен е като при сеньор Гонсалес и не го намирам за проблем. Чувството е като да имаш ръчен смукач. Ако не я чакаш на място да позагрее, доста бърз си успокоява празните, както и достига бързо работната си температура. Ако загрява на място, като повърти известно време, и изфорсираш малко, оборотите падат и задържат   под първоначалните. Такива наблюдения.

Поздрав!

ПП- Не съм забелязал след кратък престой да държи необикновено дълго високи обароти.

Редактирано от DeYaNsKy
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера наблюдавах при 10°С. От студен старт без загряване за 3 мин и по-малко от километър с един светофар празните обороти паднаха от 1700 на 800, при достигната работна температура. Сред около 5км градско спрях за половин час. Стрелката на водата беше слязла с 3-4 чертички или да речем на половина от обичайната работна позиция (която не се е променяла при какъвто и да било режим на каране, освен когато ми се спука от старост пластмарията на радиатора), и след запалването задържа на 1100. За около минута свали на 800.

Поздрав.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...