Jump to content
Sign in to follow this  
Стоян70

Въпрос за газова уредба

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам един въпрос за Honda CR-V 2002г. V-tec 2.0 с двигател :k20a4.

Как "понася" този тип двигател работата на газ, има ли някакви специфики и търся предложения са фирма монтираща газови уредби.

Благодаря!

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 000 km - при смяна на масло задължително реглаж клапани

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според мен да караш на газ като цяло непонася добре на какъвто и да е двигател, все пак вие си решавате

  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аргументирай се, колега.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според мен, почти всеки масов бензинов двигател е годен за работа на газ (вероятно има и изключения, но  не съм чувал за такива). Аз лично съм почитател на алтернативните горива (газ), а преди/сега/за напред ще продължа в същата линия.

Аргументите за това са ясни, но очевидно (optimeon) не за всички. На кратко, употребата на газ води до:

  - известно увеличение износването на сегменти/клапани, поради "сухотата на горивото" (не съдържа асфалти);

  - детонациите при запалване/горене в цилиндровата глава са по-слаби спрямо бензина, по-ниска температура на горене (двигателят е по-ниско натоварен термично) от където :

а) удължен живот на бутална и цилиндрова групи с +20%

б) удължен живот колянов вал +50%

 - увеличен разход на газ спрямо бензин до +20%, заради разлика в калоричността между двете горива. (С новите газови системи, тези загуби могат да бъдат регулирани)

Темата не е никак нова, възможно е да пропускам нещо, а и тези данни са известни още от разработките върху алтернативните горива започнали в началото на 60-те години на миналият век.  

За сервиз ще пиша на личен. Поздрави!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Слагай газ смело, за нула време ще си избиеш инвестицията . Реглаш на клапани 20-25к ,  масло 0W30 и си капитан ! Успех !

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 29.01.2018 г. at 16:59, Drun написа:

Според мен, почти всеки масов бензинов двигател е годен за работа на газ (вероятно има и изключения, но  не съм чувал за такива). Аз лично съм почитател на алтернативните горива (газ), а преди/сега/за напред ще продължа в същата линия.

Аргументите за това са ясни, но очевидно (optimeon) не за всички. На кратко, употребата на газ води до:

  - известно увеличение износването на сегменти/клапани, поради "сухотата на горивото" (не съдържа асфалти);

  - детонациите при запалване/горене в цилиндровата глава са по-слаби спрямо бензина, по-ниска температура на горене (двигателят е по-ниско натоварен термично) от където :

а) удължен живот на бутална и цилиндрова групи с +20%

б) удължен живот колянов вал +50%

 - увеличен разход на газ спрямо бензин до +20%, заради разлика в калоричността между двете горива. (С новите газови системи, тези загуби могат да бъдат регулирани)

Темата не е никак нова, възможно е да пропускам нещо, а и тези данни са известни още от разработките върху алтернативните горива започнали в началото на 60-те години на миналият век.  

За сервиз ще пиша на личен. Поздрави!

 

Привет,

Може ли съвет за сервиз и цена на услугата за реглаж на клапани в София?

Благодаря предварително.

Поздрави

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мотобокс -Овча Купел  - 0899744385 - обаждаш се за записване, вчера ме записаха чак за 18.04.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...