mimors 10 #1 Публикувано 8 Януари, 2018 (Редактирано) За много години колеги! От скоро (май от като сложих зимните гуми) ми се появи едно тресене при ускорение. Тресе само при ускорение межди 80 и 110 км/ч ! Има доста противоречиви коментари за това от какво може да се появява това тресене, от вътрешно каре през лагер на дългата полуоска, криви джанти (гуми), кардан, упорен лагер на кардана, маховик, дюзи...... Всичко това го четох във форуми за други марки и модели, таз за това реших да попитам баш където си трябва. Някой имал ли е такъв проблем с CR-V III ? Съмнявам се, да не е от крива гума, понеже съвпада проблема със смяната на гумите, но пък от какъв зор, от крива гума да тресе само при ускорение... не знам. Помагайте Кофти е, че летните ми гуми са в гаража на един приятел който е в чужбина и в момента нямам достъп до тях за да направя проба. Всъщност, сега видях, че sttekata е имал подобен проблем, но не е споменал как го е решил. Редактирано 8 Януари, 2018 от mimors Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #2 Отговорено 8 Януари, 2018 (Редактирано) Да оставим разни предположения и да въведем мисъл... Първо, за да се усеща тресене само при ускорение трябва да е част, която се натоварва само при ускорение. Сега да изложим , че части като каре, джанта, дискове, кардан, лагер и т.н. са постоянно натоварени, т.е. ще има вибрации и в друг момент - по инерция...или само в завои... и т.н. Идва момента кои механизми са натоварени при ускорение - двигател и съединител. Лично аз не приемам версията, да тресе от дюза особено при високи обороти, може при ниски, но не и при толкова високи. Остава - съединителя - може да е от разбит демферен маховик, който има допустим максимален/износен ход - аксиално и тангенциално. Т.е. при аксиален луфт може да има вибдации, което ще доведе до неправилно зацепване и ще причини неравномерно износване на феродовия диск, а от там ... вибрации при натоварване/приплъзване. Редактирано 8 Януари, 2018 от sttekata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mimors 10 #3 Отговорено 8 Януари, 2018 При тебе как се оправи тресенето ? Нали ти тресеше над 100 онзи път когато се беше появил белият дим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #4 Отговорено 9 Януари, 2018 Ами не е имало бял дим Относно тресенето просто се е случило , че когато набирам асфалта да е неравен и затова така ми се е сторило. Няма тресене Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mimors 10 #5 Отговорено 1 Февруари, 2018 Проблема е РЕШЕН Смяна на вътрешно каре и опорен лагер на предна дясна полуоска. Как да сложа в заглавието на темата (РЕШЕНО) ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
никола илев 1 #6 Отговорено 1 Февруари, 2018 при мен същия проблем се реши със смяна на биалетка и тампони на стабилизираща щанга Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове