bozev CRV 4 #1 Публикувано 5 Януари, 2018 Здравейте колеги Имам проблем с моята хонда.Не държи ниски обороти и двигатела тресе.Проблемите започнаха с гаснене в движение и след това понякога пали,понякога не иска.Но като запали оборотите си бяха наред.Разчетохме я с КТС и уж показа датчик колянов вал,смених го с нов ... и пак няма палене.Със смяната на датчика смених и ангренажа.Държа да кажа че си е на белези.И отново колата не пали,губеше искра на свщите,смених бобина и комутатор..... проблема с паленето изчезна но се появи голямия проблем.Колата тресе и няма ниски обороти.Измихме стъпковия мотор,дросела,напръсках всички букси на датчиците с контактен спрей... но няма оправия.При студено палене държи около 1500 оборота,но като згрее започва да мени и гасне.Ниските обороти ги няма никакви.Моля помагай те. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 5 Януари, 2018 А клапаните кога са регулирани .? Газ има ли и как е на газ ако има . Горивен филтър скоро? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bozev CRV 4 #3 Отговорено 6 Януари, 2018 Клапаните регулирахме преди ден 0,10/0,20.Газ има но го прави и на газ.Всички филтри са сменени преди седмица. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 80 #4 Отговорено 6 Януари, 2018 Здравей колега, Вижте дали отнякъде смучи въздух.Тези симптоми са при бедна смес на горивото. Успех с ремонта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bozev CRV 4 #5 Отговорено 7 Януари, 2018 Днес това ще правя,макар че прегледах всичко.Вече нямам идея къде да търся проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #6 Отговорено 7 Януари, 2018 Опитай с датчик за температура на охладителната течност - имах подобен проблем наскоро, макар и на друга хонда, изразяваше се в трудно палене при студено време - винаги от втория път, т.н. fast idle беше около 1000 оборота, а "нормалният" празен ход може би към 300-350 оборота, след смяната на въпросния датчик всичко дойде на място. Колата за която става въпрос горе е сивик шатъл с д16з2, онборд лампата на компа ясно си даваше грешка 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 7 Януари, 2018 0.10 на всмукателния е малко. Личен съвет на прави ги на 0.15-0.20 Аз лично ги правя така 0.15 пластината да влиза хлабаво 0.20 да не може, 0.20 на изпускателния да влиза хлабаво 0.25 да не може. Свали си дросела и го почисти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bozev CRV 4 #8 Отговорено 8 Януари, 2018 (Редактирано) Почистен е и дросела и стъпковия мотор..... и продължава с проблема.Не е от клапаните. Редактирано 8 Януари, 2018 от bozev CRV Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bozev CRV 4 #9 Отговорено 12 Януари, 2018 ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН КОЛЕГИ. Оказа се ангренажния ремък.Разпределителните валове на Хонда се заключват при смяна на ангренажния ремък.В противен случай ако не заключите трябва да гледате строго за белезите на колелата на разпределителните валове,и не да равнявате с пластмасовите кори а с главата.При мен това беше проблема,двата вала бяха презацепени,единия със зъб напред,другия със зъб на зад. Благодаря на всички за мненията и подкрепата. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kapanec 4 #10 Отговорено 14 Януари, 2018 Как става това заключване . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #11 Отговорено 14 Януари, 2018 На 12.01.2018 г. at 22:13, bozev CRV написа: ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН КОЛЕГИ. Оказа се ангренажния ремък.Разпределителните валове на Хонда се заключват при смяна на ангренажния ремък.В противен случай ако не заключите трябва да гледате строго за белезите на колелата на разпределителните валове,и не да равнявате с пластмасовите кори а с главата.При мен това беше проблема,двата вала бяха презацепени,единия със зъб напред,другия със зъб на зад. Благодаря на всички за мненията и подкрепата. Значи тоя де е сменял ремъка се е уср@Л. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bozev CRV 4 #12 Отговорено 16 Януари, 2018 На 14.01.2018 г. at 20:18, Kapanec написа: Как става това заключване . Здравей колега На колелата на валовете имаш надпис UP,трябва да сочат на горе и зад тях в главата има едно като палци с дупка на тях точно над разпределителните валове.А в самите валове има дупка с Ф5мм. слагаш два щифта или дето се казва две бургий и ги заключваш по този начин за да не ти мърдат.А белега на ролката долу на коляновия вал е горе долу на 11ч.,има белег и на ролката има и на капака.Успех колега,ако има затруднениия питай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kapanec 4 #13 Отговорено 1 Февруари, 2018 На 16.01.2018 г. at 19:14, bozev CRV написа: Здравей колега На колелата на валовете имаш надпис UP,трябва да сочат на горе и зад тях в главата има едно като палци с дупка на тях точно над разпределителните валове.А в самите валове има дупка с Ф5мм. слагаш два щифта или дето се казва две бургий и ги заключваш по този начин за да не ти мърдат.А белега на ролката долу на коляновия вал е горе долу на 11ч.,има белег и на ролката има и на капака.Успех колега,ако има затруднениия питай. Благодаря колега . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове