Desislav Ivanov 3 #1 Публикувано 26 Декември, 2017 Здравейте ,колеги весели праздници на всички и без аварии и злополуки през 2018 г. Имам следния проблем:При първоначално палене в резултат на по-дългото въртене(харктерно за бензиновия двигател)след запалване се получава едно виене от стартера т.е.задържане на бендикса,същото се получава и като завъртя ключа и го отпусна без да е запалила колата и при повторното завъртане пали на четвърт завъртване но се появява и това виене.Интересното е че като запали веднъж и цял ден да въртя проблема го няма.Стартера го свалиха и смазха,четките ок,бендикса не задържа при пробата навън .Стартера е Denso с външен включвателен механзъм,редукторен тип.Вече се чудя дали не е от вкл. Реле или от задържане на контактния ключ.Акумулатора е нов на 3 мес. 45a/h 390A стартов ток. Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели как го е решил.Колата е фейслит 2007 г. 2.0 бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #2 Отговорено 26 Декември, 2017 Интересно.Почти на всякъде пише ,че след почистване и ново смазване шумът изчезва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #3 Отговорено 27 Декември, 2017 Преди 23 часа, Desislav 1971 написа: Здравейте ,колеги весели праздници на всички и без аварии и злополуки през 2018 г. Имам следния проблем:При първоначално палене в резултат на по-дългото въртене(харктерно за бензиновия двигател)след запалване се получава едно виене от стартера т.е.задържане на бендикса,същото се получава и като завъртя ключа и го отпусна без да е запалила колата и при повторното завъртане пали на четвърт завъртване но се появява и това виене.Интересното е че като запали веднъж и цял ден да въртя проблема го няма.Стартера го свалиха и смазха,четките ок,бендикса не задържа при пробата навън .Стартера е Denso с външен включвателен механзъм,редукторен тип.Вече се чудя дали не е от вкл. Реле или от задържане на контактния ключ.Акумулатора е нов на 3 мес. 45a/h 390A стартов ток. Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели как го е решил.Колата е фейслит 2007 г. 2.0 бензин При мен го има това нещо, и там до където стигнах, е че за да избегна това въртя ключа много бързо без да прилагам неволен натиск навътре към стартера, стърженето го няма тогава. Преди се получаваше при бавно завъртане, непълно завъртане. Един от майсторите, при който си карам колата каза че и при него го има това, и било от релето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Desislav Ivanov 3 #4 Отговорено 28 Декември, 2017 Колега crown_bg и аз затова се съмнявам,че проблема не е в стартера а именно в релето за стартера или в омекнали/нагорели/ пластини в контактния ключ,но сега са празници и не ми се занимава а и не е толкова голям проблем.Забелязах,че наистина при по-дългото задържане на контактния ключ тогава се появява.След нова година ще си поиграя да намеря ,кое е точно релето за стартера,че вътре при предпазителите са 6 броя и ще го тествам дали не контакта му отделя след отпадане на захранването и контактния ключ дали разкъсва контакта след връщането му в нормално положение.Весела Нова година. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #5 Отговорено 28 Декември, 2017 Весела и на теб колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #6 Отговорено 28 Декември, 2017 При мен колега се оказа от бендикса. След като навъртях 100к започна да се чува същия шум... и така до 250к /пред коледно миналата седмица/. Шума се засили осезателно и бендикса започна до превърта. Бях купил съединител вече та стартер и съединител накуп. Смених бендикса 75лв. + втулки и работа - 130лв. /Четките бяха като нови/. Шум никакъв, даже и при по-дълго въртене. И аз преди това мислех, че проблема е друг, но при мен се оказа бендикса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Desislav Ivanov 3 #7 Отговорено 28 Декември, 2017 Благодаря на колегата ЧОЧО за подробния отговор,може и при мене това да излезе в момента е на 164000км,надявам се да изкара до 200000,че не ми се сваля пак.Весели празници и милион километри с новия съединител. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове