blero 1 #1 Публикувано 15 Декември, 2017 (Редактирано) Здравейте колеги, Колата ми (Civic D15B2, 1.5, 90к.с. 1993) започна да губи антифриз и да загрява много, след 2 дни разбрах от къде е проблема със загубата на антифриз и смених водната помпа. Антифриза си е на мястото вече, но загряването остана. Парното работи перфектно, горният маркуч, който е от радиатора към двигателя стопля бързо, а долният, в чийто край е термостатът оставя напълно студен. Стрелката на температурата (Т) показва почти до червеният сектор, спасявам се с парното, което като го включа и отнемам малко от Т на двигателя. Дали проблемът е в термостата, който смятам да подменя? Пукната глава (да не дава Господ) или издухана гарнитура. Друг въпрос, когато се сменя термостат, задължително ли се сменя датчикът за Т? Редактирано 15 Декември, 2017 от blero Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #2 Отговорено 15 Декември, 2017 Сменяй термостата и двата маркуча трябва да са топли. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blero 1 #3 Отговорено 16 Декември, 2017 Както и предполагах - термостат. Ключ моля 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове