Jump to content
honda_japan

Питане за CR-V 2.0 бензин автомат

Recommended Posts

Здравейте колеги,

отскоро се появи желанието да си купя малък паркетен СУВ, че немеца е много нисък и зимата ще ми е леко тегаво. Покупката нито е спешна нито е наложителна. Събирам мнения и впечатления и ще решавам. Спирам се на Хондата (това е единия ми избор), защото знам че прави уникално здрави бензинови двигатели, дано тази традиция се е запазила.  Въпросите ми са няколко:

1. Какво да гледам при покупката на такъв автомобил

2. Има ли 4х4 задвижване или е смао на предно, ако е 4х4 това постоянно ли е или при превъртане на предните гуми се включва автоматично и задния мост.

3. Цени на обслужване за всичко, което се сетите.

4. Ще се монтира задължително газов инжекцион - препоръка за марка.

5. Какъв разход дава на дълго при спокойно каране при 100-120?

Самия двигател с ролка или ремък е, какви масла трябва да се слагат?

Да поясня, че четох в си ар ви раздела, но конкретни отговори по моите въпроси не намерих.

Как се представя антикорозионното покритие? Автоматикът надежден ли е?

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Гледай външния вид,за останалото си наеми специалист. Джамбазите вече са факири..

2.Повечето са 4х4 ,много рядко има само с предно,но много често има с премахнати кардани...Задното предаване се включва само при необходимост ,автоматично,механично.Буквално е вечно при правилно обслужване.

3.Нормалани цени общо взето по-евтино от всеки немец

4.По е важно ,кой ще монтира и настройва.

5.Ползвай сайта carspending.com Дава реална информация за разхода

6 Ангренажа е с 2 вериги,3 зъбни колела,4 плъзгача и 2 обтегача.Сумата е сериозна ....малко над 1000 лв.Сменя се на 200к км. Досега кола от чужбина не съм видял със сменен ангренаж. ГОбщо взето Германците и италианците точно тогава си продават колите на 200-250к.

Автомата е железен при правилно и навременно обсужване, Ламарините биват

Маслата на Хонда нямат аналози. Единствено с двигателното може да се експериментира..За около 300-400 лв се сменят всички течности.

Клапаните се регулират на всеки 40к,а на газ на всеки 20к.

 

Преди 10 часа, honda_japan написа:

Да поясня, че четох в си ар ви раздела, но конкретни отговори по моите въпроси не намерих.

Това минава за последен път.....Горе има търсачка, а и Гугъл да питаш направо ще те прехвърли тук...:)

  • Like 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×