honda_japan 75 #1 Публикувано 10 Декември, 2017 Здравейте колеги, отскоро се появи желанието да си купя малък паркетен СУВ, че немеца е много нисък и зимата ще ми е леко тегаво. Покупката нито е спешна нито е наложителна. Събирам мнения и впечатления и ще решавам. Спирам се на Хондата (това е единия ми избор), защото знам че прави уникално здрави бензинови двигатели, дано тази традиция се е запазила. Въпросите ми са няколко: 1. Какво да гледам при покупката на такъв автомобил 2. Има ли 4х4 задвижване или е смао на предно, ако е 4х4 това постоянно ли е или при превъртане на предните гуми се включва автоматично и задния мост. 3. Цени на обслужване за всичко, което се сетите. 4. Ще се монтира задължително газов инжекцион - препоръка за марка. 5. Какъв разход дава на дълго при спокойно каране при 100-120? Самия двигател с ролка или ремък е, какви масла трябва да се слагат? Да поясня, че четох в си ар ви раздела, но конкретни отговори по моите въпроси не намерих. Как се представя антикорозионното покритие? Автоматикът надежден ли е? Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #2 Отговорено 11 Декември, 2017 1.Гледай външния вид,за останалото си наеми специалист. Джамбазите вече са факири.. 2.Повечето са 4х4 ,много рядко има само с предно,но много често има с премахнати кардани...Задното предаване се включва само при необходимост ,автоматично,механично.Буквално е вечно при правилно обслужване. 3.Нормалани цени общо взето по-евтино от всеки немец 4.По е важно ,кой ще монтира и настройва. 5.Ползвай сайта carspending.com Дава реална информация за разхода 6 Ангренажа е с 2 вериги,3 зъбни колела,4 плъзгача и 2 обтегача.Сумата е сериозна ....малко над 1000 лв.Сменя се на 200к км. Досега кола от чужбина не съм видял със сменен ангренаж. ГОбщо взето Германците и италианците точно тогава си продават колите на 200-250к. Автомата е железен при правилно и навременно обсужване, Ламарините биват Маслата на Хонда нямат аналози. Единствено с двигателното може да се експериментира..За около 300-400 лв се сменят всички течности. Клапаните се регулират на всеки 40к,а на газ на всеки 20к. Преди 10 часа, honda_japan написа: Да поясня, че четох в си ар ви раздела, но конкретни отговори по моите въпроси не намерих. Това минава за последен път.....Горе има търсачка, а и Гугъл да питаш направо ще те прехвърли тук...:) 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове