Jump to content
honda_japan

Питане за CR-V 2.0 бензин автомат

Recommended Posts

Здравейте колеги,

отскоро се появи желанието да си купя малък паркетен СУВ, че немеца е много нисък и зимата ще ми е леко тегаво. Покупката нито е спешна нито е наложителна. Събирам мнения и впечатления и ще решавам. Спирам се на Хондата (това е единия ми избор), защото знам че прави уникално здрави бензинови двигатели, дано тази традиция се е запазила.  Въпросите ми са няколко:

1. Какво да гледам при покупката на такъв автомобил

2. Има ли 4х4 задвижване или е смао на предно, ако е 4х4 това постоянно ли е или при превъртане на предните гуми се включва автоматично и задния мост.

3. Цени на обслужване за всичко, което се сетите.

4. Ще се монтира задължително газов инжекцион - препоръка за марка.

5. Какъв разход дава на дълго при спокойно каране при 100-120?

Самия двигател с ролка или ремък е, какви масла трябва да се слагат?

Да поясня, че четох в си ар ви раздела, но конкретни отговори по моите въпроси не намерих.

Как се представя антикорозионното покритие? Автоматикът надежден ли е?

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Гледай външния вид,за останалото си наеми специалист. Джамбазите вече са факири..

2.Повечето са 4х4 ,много рядко има само с предно,но много често има с премахнати кардани...Задното предаване се включва само при необходимост ,автоматично,механично.Буквално е вечно при правилно обслужване.

3.Нормалани цени общо взето по-евтино от всеки немец

4.По е важно ,кой ще монтира и настройва.

5.Ползвай сайта carspending.com Дава реална информация за разхода

6 Ангренажа е с 2 вериги,3 зъбни колела,4 плъзгача и 2 обтегача.Сумата е сериозна ....малко над 1000 лв.Сменя се на 200к км. Досега кола от чужбина не съм видял със сменен ангренаж. ГОбщо взето Германците и италианците точно тогава си продават колите на 200-250к.

Автомата е железен при правилно и навременно обсужване, Ламарините биват

Маслата на Хонда нямат аналози. Единствено с двигателното може да се експериментира..За около 300-400 лв се сменят всички течности.

Клапаните се регулират на всеки 40к,а на газ на всеки 20к.

 

Преди 10 часа, honda_japan написа:

Да поясня, че четох в си ар ви раздела, но конкретни отговори по моите въпроси не намерих.

Това минава за последен път.....Горе има търсачка, а и Гугъл да питаш направо ще те прехвърли тук...:)

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...