pppetkov 0 #1 Публикувано 8 Декември, 2017 Здравейте! Преди месец и половина си купих Accord 2.2 i-ctdi 2005 г. Колата беше на 198000 км. При първоначалния оглед майсторът каза, че колата е добра, няма течове, бял пушек и т.н., единствено звукът на двигателя не му харесвал съвсем, подозираше някаква ролка или нещо от този сорт. Поради сравнително ниската цена си казах, че и да има някакъв проблем, ако не е особено сериозен, ще се компенсира от изгодната цена, за която купих автомобила, при положение че окачването и всичко останало беше здраво и салонът е като нов. При обслужването не е сменяна веригата, само обслужващият ремък. Каза че намерил само някакви китайски ролки за него и тъй като не му се сторили читави, не ги взел, съответно не са сменяни. След близо 2500 км колата не ми е създала никакви проблеми - двигателят ускорява добре, не загрява, няма висок разход и т.н., единствено има едно тракане, което се появява при рязка газ между 1800-2300 оборота. Когато колата е студена е по-силно, а след като загрее намалява доста. Тъй като майсторът няколко пъти ме увърта, че иска да разпита колеги, които са по-вещи при Хондите, преди да прегледа тракането, а и при обслужването ми беше объркал маслото, след като изрично му казах поне 5 пъти да сипе 0w30, поради което се наложи веднага след това да го сменя още веднъж и да дам допълнително 170 лева, се отказах от него. Притеснявам се да не се появи по-сериозен проблем. Струва ми се, че почнаха едни леки вибрации на волана, докато е студена, но може и да си внушавам. Искам да попитам дали сте имали подобен проблем и дали можете да ми препоръчате добър сервиз в София, дори да не е тясно специализиран за Хонда, понеже четейки в интернет установих, че отзивите за Омбре не са особено добри, а сервизът в Овча купел записва за след Нова година? Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simeonpor 8 #2 Отговорено 11 Декември, 2017 Ами има вариант да е верига, горе- долу по това време заминава веригата. Но може да е нещо друго, някой колеги бяха писали, че подобен шум идва от някаква демпферна капачка или нещо такова. На горе- долу такива километри смених верига. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
golfy 36 #3 Отговорено 11 Декември, 2017 Съединителя как отделя .. твърд ли е педала или нормален. Тропането може да идва от доста места. Километрите /ако са ти верни/ са горе долу токлова на колкото идва да се смени и демпферен маховик на съединителя - от него се чува подобен шум като се разбие. Като смени маслото втория път, усети ли промяна в шума на мотора или не? Двигателя е много чувствителен откъм масло - ти какво 0/30 масло наля? Шум може да се яви и от демпферната шайба на коляновия вал. Не е лошо да го запишеш, за да можем да го чуем .. на място прави ли го или само в движение. Общо взето почне ли да работи шумно тоя мотор оправията е вериги комплект - 1000 лв + труд, маховик съединител - 1000 лв + труд, най-леко може да се мине ако е от демпферната шайба на коляновия вал - там си на около 500лв. Общо взето за всичко има писано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pppetkov 0 #4 Отговорено 18 Декември, 2017 Здравейте! След среща с читав по мои впечатления и по препоръка на приятел майстор се оказа, че проблемът е в дюзите и евентуално крива биела. Каза да пробвам с добавка за почистване на дюзи, препоръча ми Bardahl, да съм изкарал колата на дълъг път и да изгоря всичкото гориво докато се прочисти и ако звукът не се оправел да я закарам за диагностика на дюзите. Взех Bardahl 6 in 1 за дизел, налях я в 20 литра дизел и направих едно бързо каране до Костенец и на другия ден още един път на висока скорост вечерта по Цариградско и по Околовръстното. Звукът почти изчезна, само при подаване на газ по един особен начин рязко се чува, а като загрее - едвам-едвам, докато в началото си тракаше доста, дори приятели, които съм возил им правеше впечатление и ме питаха какво трака. Добавката определено върши работа! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове