Jump to content
niksan233

2.2ictdi проблем със стартиране на двигателя

Recommended Posts

Здравейте,

 

От няколко месеца съм собственик на дизелов Акорд 2.2 2005. Колата спря да стартира при студен двигател. При завъртане на ключа двигателя и стартера си въртят,но запалване не се получава. При бутане колата запалва на доста късо разстояние. След като загрее докато е топъл двигателя си пали без проблем. Паднат ли градусите на охлаждането, отново спира да пали. 

 

От диагностиката излезна: По ниско налягане на горивото от очакваното.

Ходих в няколко аматиорски сервиза, но всеки ми казва различни неща. За това се обръщам към Вас с идеята някой да се е сблъсквал с подобен тип проблем.

 

Изчетох доста по форумите аз лично съм се спрял проблема да е в предпазния клапан за високо налягане на рейката - поръчан е и го очаквам до седмица.

 

Моля за съвети и мнения! :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчетох доста по форумите аз лично съм се спрял проблема да е в предпазния клапан за високо налягане на рейката - поръчан е и го очаквам до седмица.

 

Моля за съвети и мнения! :)

Това е възможна причина, но провери по някакъв начин и датчика за температура, да не лъже компа, че е топло и да не е подходящо обогатяването при стартиране. (не датчика за таблото, би трябвало да има отделен за компа). Ако не си го правил, почисти и МАПа със спрей за всеки случай, профилактично.

Има и теоретична възможност стартера да не върти достатъчно бързо (и да не го усещаш), заради самия него или слаб акумулатор.

Когато имах дизелов Акорд не ми се е случвало да не запали. Спомням си само, че след палене и гасене, двг, се разтрисаше много...

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На горивната рейка има един маркуч за излишното гориво един да стисне с клещи маркуча друг да върти ако пали без проблем, датчик/клапан на рейката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом пали на бутане, а със стартер не иска, аз залагам на акумулатор, особено ако при въртене на стартера светват жълтите лампи на таблото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като напомпя гориво от ръчната помпа също запалва на студено. Явно проблема е в подкачването на горивото при старт. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...