niksan233 0 #1 Публикувано 20 Ноември, 2017 Здравейте, От няколко месеца съм собственик на дизелов Акорд 2.2 2005. Колата спря да стартира при студен двигател. При завъртане на ключа двигателя и стартера си въртят,но запалване не се получава. При бутане колата запалва на доста късо разстояние. След като загрее докато е топъл двигателя си пали без проблем. Паднат ли градусите на охлаждането, отново спира да пали. От диагностиката излезна: По ниско налягане на горивото от очакваното. Ходих в няколко аматиорски сервиза, но всеки ми казва различни неща. За това се обръщам към Вас с идеята някой да се е сблъсквал с подобен тип проблем. Изчетох доста по форумите аз лично съм се спрял проблема да е в предпазния клапан за високо налягане на рейката - поръчан е и го очаквам до седмица. Моля за съвети и мнения! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2 Отговорено 20 Ноември, 2017 (Редактирано) Изчетох доста по форумите аз лично съм се спрял проблема да е в предпазния клапан за високо налягане на рейката - поръчан е и го очаквам до седмица. Моля за съвети и мнения! Това е възможна причина, но провери по някакъв начин и датчика за температура, да не лъже компа, че е топло и да не е подходящо обогатяването при стартиране. (не датчика за таблото, би трябвало да има отделен за компа). Ако не си го правил, почисти и МАПа със спрей за всеки случай, профилактично. Има и теоретична възможност стартера да не върти достатъчно бързо (и да не го усещаш), заради самия него или слаб акумулатор. Когато имах дизелов Акорд не ми се е случвало да не запали. Спомням си само, че след палене и гасене, двг, се разтрисаше много... Редактирано 20 Ноември, 2017 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #3 Отговорено 21 Ноември, 2017 На горивната рейка има един маркуч за излишното гориво един да стисне с клещи маркуча друг да върти ако пали без проблем, датчик/клапан на рейката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #4 Отговорено 21 Ноември, 2017 Щом пали на бутане, а със стартер не иска, аз залагам на акумулатор, особено ако при въртене на стартера светват жълтите лампи на таблото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksan233 0 #5 Отговорено 21 Ноември, 2017 Като напомпя гориво от ръчната помпа също запалва на студено. Явно проблема е в подкачването на горивото при старт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове