JIVKO_KITEN 0 #1 Публикувано 15 Ноември, 2017 Здравейте. Моето купе е 3.0i V6....заводако дават 205/55/16....с такива и карам....но се чудя дали да не сложа 225/40/18...да вдигна 2 цола джантите..... Интересува ме дали ще се спъне много колата и ще умре направо като динамика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #2 Отговорено 15 Ноември, 2017 То размера няма значение. Важното е теглото на колелата (гума+джанта). 3.0 мотор ще му умре динамиката ако му сложиш 'правоъгълни' джанти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JIVKO_KITEN 0 #3 Отговорено 16 Ноември, 2017 Какво значи правоъгълни джанти колега ? И според теб кой размер гума и джанта са най добър избор ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #4 Отговорено 16 Ноември, 2017 Какво значи правоъгълни джанти колега ? И според теб кой размер гума и джанта са най добър избор ? Това за "правоъгълната" джанта е шегичка , защото едва ли ще усетиш разлика независимо от размера! В случая (както се изразяват автоджамбазите) явно искаш джантата да "отвори" колата, така че си избери такива джанти, които ти харесват. А пък ако решиш да олекотяваш колелото гледай теглото на гумата. Обикновено енергоспестяващите гуми са по-леки. Според мен няма най-добър избор. И двата варианта си имат и предимства и недостатъци. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #5 Отговорено 16 Ноември, 2017 17-ски слагаш с 225/40 или 225/45 и едни спортни пружини. Гумите са по 8 кг но джантите са тежки. Аз съм така. Още по-добре е да сложиш комплект спортни амортисьори, но и цената им е към 400 лв комплект или повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asdasdsadas 37 #6 Отговорено 16 Ноември, 2017 Според мен ще се набуташ с тези 18-ки. Избери компромисен вариант и заложи на 17-ки. Отварят колата и возията не се променя кои знае колко спрямо твойте 16-ки. С тези 18 цола едно че ще спъне динамиката, второ че няма да те зарадва возията и трето ще ти бутне и разхода с 2-3 единици нагоре. Все пак изборът си е твои, но послушай болшинството! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JIVKO_KITEN 0 #7 Отговорено 16 Ноември, 2017 Грях е да хвърля оригиналните японски пружини и да сложа някви китайски боклуци за 400..500лв....апък в същото време ми се искаше да запълня тази празнина от 4 пръста от гумата до калника...за това и се замислих дали да жертвопринеса оригиналните никел хром светещи джанти....за да взема 17ки или 18ки...да запълнят празнината..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #8 Отговорено 17 Ноември, 2017 Това с празнината е друга бира...Ако увеличиш размера на колелото ще трябва да пипаш и окачването, иначе при по-големи джанти, слагаш гуми с по-нисък профил, така че да запазиш външния диаметър на колелото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #9 Отговорено 17 Ноември, 2017 Никакви китайски и никакво рязане на пружини. Аз съм с H&R. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JIVKO_KITEN 0 #10 Отговорено 17 Ноември, 2017 Колко пари ти излезе окачването и ще пратиш ли снимки да видя как се е получило Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #11 Отговорено 17 Ноември, 2017 Така си я купих. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове