Jump to content
Scorpion_91

Климатроник,постоянно работещи перки на двигателя!

Recommended Posts

Привет, преди седмица си взех 2007-ма дизел type R! Като изключим и стандартните проблеми, със прекъсването на светлините на километража и размазания дисплей на часовника,чиито спойки трябва да се презапоят, забелязах че в това студено време , колата я паля сутринта и перките се включват и колата харчи много! Натискам бутона AC-OFF, перките се задействат, цъкам  AC-ON, изключват се! С баща ми почнахме да базикаме температурата на климатроника, и по някаква случайност, когато "набузих" климатроника на макс, и направих силата на духане да е на минимум(тъй като НЕ ИСКАМ ДА ВКЛЮЧВАМ НИТО КЛИМАТИК НИТО ПЕЧКАТА) затворих клапите, и перките за охлаждане на двигателя спряха и всичко бе наред! Като намаля температурата на климатроника, и направя климатика на AUTO, тогава сякаш всичко заспива....! Не знам кажете ми как да регулирам Хондата, защото ми е първа лична кола, и досега съм карал коли без електроника и климатроника! Някой диоди дори не й работят на таблото, светлините на километража, като се раздруса от дупка сам си изгасва, как да си оправят тия неща! Аз четох някои теми, в сайта, прощавайте ако спамя с теми,които са по 1000 във форума!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Първо да уточним модела, защото type R мисля, че няма дизелов. Да не става въпрос за дизелов type S?

 

От това, което написа оставам с впечатлението, че някой преди това е ровил по таблото. Мога да ти кажа само да отидеш при читав електричар да погледне какво са ровили. Прилича ми на лош контакт или проблемен датчик. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам и аз същият проблем, но за сега решение не намирам. Мисля, че е някой датчик за температура...

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

 

Редактирано от Иван Ангелов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук (civinfo) намерих нещо интересно, казват, че това поведение е нормално...

 

From what i have read.

 

The following turn on in our civics.

 

Rear Defogger

 

Window Warmers

 

Radiator Fans

 

All for one purpose

 

To add extra load to the engine after start up, so the engine warms up faster.

 

Може би има някаква истина в това, тъй като забелязах, че го прави при мен само, когато времето застуди...

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

 

Редактирано от Иван Ангелов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен перките не работят като е студено , за мен нещо има по колата ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В английския форум казват, че е нормално. Добавят по този начин товар на двигателя, за по-бързо загряване в студено време. Следващия път като го направи ще проверя дали и подгревите на стъкло, и огледала са включени. Ако е така значи е ясна работата.

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това, снощи изведнъж ми светна на компютъра -SYSTEM PRUFEN(и някаква картинка с някакъв газ ) Какво може да е това? Автомонтьора ме беше предупредил,че маркуча за обратните газове е леко скъсан, и трябва да го смени, възможно ли е да е от това, или нещо друго по-сериозно е? В понеделника ще ходя на диагностика в специализиран сервиз за Хонда в Пловдив! Мога ли до утре да си я карам със този проблем дето го изписва?

Редактирано от Scorpion_91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перките може да работят и ако колата си прави регенерация на дпф. На таблото нищо не свети. Ако е много задръстен дпф филтъра , колата няма да успее да го изчисти и ще ти светне лампа . Тогава само в сервиза от компютъра могат да му дадат регенерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това, снощи изведнъж ми светна на компютъра -SYSTEM PRUFEN(и някаква картинка с някакъв газ ) Какво може да е това? Автомонтьора ме беше предупредил,че маркуча за обратните газове е леко скъсан, и трябва да го смени, възможно ли е да е от това, или нещо друго по-сериозно е? В понеделника ще ходя на диагностика в специализиран сервиз за Хонда в Пловдив! Мога ли до утре да си я карам със този проблем дето го изписва? 

Този символ ти е за ДПФ филтъра.

Прекъснал си няколко пъти регенерацията, затова ти е светнал.

Какво трябва да направиш: караш колата без да я гасиш  с около 60 км/ч в продължение на 10/15 минути докато си извърши регенерацията и изгасне.

post-20738-0-01825700-1511429689_thumb.png

post-20738-0-25903000-1511429710_thumb.png

post-20738-0-43517200-1511429734_thumb.png

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Моята Honda Civic 2.2 CDTI 2008 има същия проблем. Перките на двигателя и на климатика се включват при изгасяне на климатичната система и то на максимална скорост и гаснат при задаване на минимална степен на парното. 

След корегиране на климатика, едно реле беше за смяна, климатика си тръгна, но перките включват и изключват през 1 минута. Работят и при пуснат климатик и при пуснато парно на минимална степен и при изключено всичко. 

Ходих при двама електротехника и тестваха почти всичко и не могат да открият проблема. Тествах с бошуниера и панел на климатроника без ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...