Весел Иванов 3 #1 Публикувано 12 Октомври, 2017 (Редактирано) Здравейте,нов съм във форума.Имам следния проблем.Имам Honda CR-V 2005г. дизел.При ускорение се получава едно тресене отпред в дясно като от гума без баланс.Някъде над 30-40км като ускорява се усеща тресене с оборотите на гумата.Като влезне в оборот тресенето спира.Смених гуми /чисто нови/ ,размених джантите,смених вътрешно каре по препоръка на представителството на Хонда,смених всички тампони отзад на диференциала защото подскачаше доста като го вдигнахме на подемник.Вибрацията се усеща по цялото купе,но като че ли отдясно.Ходих на двама стендаджии които не откриха никакви проблеми по окачването.Карам я над 15хил.км. така,но ме дразни.Та молбата ми е ако някой е имал подобен проблем или съвет какво да направя.Благодаря предварително. Редактирано 12 Октомври, 2017 от Весел Иванов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonyyolo 3 #2 Отговорено 13 Октомври, 2017 Имах подобен проблем с Пежо Партнер , така го купих . Оказа се крива полуоска . Смених я и вибрациите изчезнаха .Провери я . Дано съм бил полезен . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Весел Иванов 3 #3 Отговорено 14 Октомври, 2017 Извини моята некомпетентност,но къде мога да проверя дали е крива полуоската освен чисто визуално? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonyyolo 3 #4 Отговорено 17 Октомври, 2017 При мен ,качиха колата на подемник и включих на 3-та скорост а монтьора гледаше отдолу , така че наистина го установиха визуално .Успех ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #5 Отговорено 19 Октомври, 2017 Може и вътрешно каре да е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valkataval 0 #6 Отговорено 23 Октомври, 2017 Здравей колега, при мен имам същата вибрация сменил съм и двете вътрешни карета но вибрацията намаля но пак си я има ако си установил каква е причината моля пиши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valkataval 0 #7 Отговорено 23 Октомври, 2017 Колега прегледах целия форум и установих, че много колеги имат този проблем ама никои не казва дали го е отстранил и май го закъсахме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hvnime 0 #8 Отговорено 25 Октомври, 2017 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=104264 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Весел Иванов 3 #9 Отговорено 26 Октомври, 2017 Здравейте колеги.Вчера най-накрая отстраних този проблем с тресенето.Какво ли не смених.Всички тампони отзад на диференциала,сваляхме кардан.Смених вътрешно каре по препоръка на представителство на Хонда.Тук е момента да споделя,че закупих нова вътрешно каре ,уж оригинално японско от магазин за японски авточасти в Пловдив.Карето се оказа с по-голям луфт от оригиналното което свалих.Та след толкова ходене по мъките и след препоръката на двама монтьори,свалихме и двете полуоски.Занесох ги да ги проверят.Оказа се,че проблема е в лявото каре,въпреки,че видимо нямаше притеснения и луфт.Рециклираха вътрешно ляво каре.Сложиха си ми пак старото вътрешно дясно каре.О,чудо,всички вибрации изчезнаха.Струваше ми 275лв. рециклиране на ляво и монтаж на дясното.До колкото разбрах проверката на полуоска е около 40лв.Офиса им е на ул."Захари Стоянов" в Пловдив, а цеха им е в с.Царацово.Това е за колегите от Пловдив.Оставих полуоските направо в Царацово и на другия ден бяха готови.Съветвам колеги с такъв проблем първо да опитат с това като начало.Аз дадох преди това около 800лв за тампони и карета които не е трябвало да сменям.Ако някой иска повече инфо мога да споделя на лични или на 0888217752-Весел Иванов. 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mechorazio 0 #10 Отговорено 27 Февруари, 2018 Аз имам същото тресене отпред в дясно което се усеща в купето на дясната седалка, установих че не е от гума защото изчезва като се изключи от скорост. Реших, че е от вътрешно дясно каре , купих ново закарах я да го сменят но майсторите казаха че е здраво и не е от него. Според тях е от кардана, вдигнали са я и са видели че има луфт в средата и от там предава вибрацията в купето. Сега трябва да се сваля кардана и да се носи за баланс или смяна на някое каре по него. Но като чета поста на колегата Весел Иванов си мисля че може и да е от уж здравото каре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
никола илев 1 #11 Отговорено 14 Март, 2019 здравейте да се включа и аз, имах същия проблем с тресене от ляво , след разглобяване и почистване на вътрешното каре и напълването със нова смазка вибрациите почти изчезнаха като аз от дясно не осещам никакво тресене, според майстора карето е здраво с оглед на това че вибрациите значително намаляха ме навежда на мисълтта да направя същата гимнастика и с другите карета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
никола илев 1 #12 Отговорено 15 Март, 2019 На 14.3.2019 г. at 11:32, никола илев написа: здравейте да се включа и аз, имах същия проблем с тресене от ляво , след разглобяване и почистване на вътрешното каре и напълването със нова смазка вибрациите почти изчезнаха като аз от дясно не осещам никакво тресене, според майстора карето е здраво с оглед на това че вибрациите значително намаляха ме навежда на мисълтта да направя същата гимнастика и с другите карета всъщност проблема си остава над 110км, тресенето се появява пак , ще търся оригинално каре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове