Jump to content
Весел Иванов

Тресене отпред в дясно при ускоряване

Recommended Posts

Здравейте,нов съм във форума.Имам следния проблем.Имам Honda CR-V 2005г. дизел.При ускорение се получава едно тресене отпред в дясно като от гума без баланс.Някъде над 30-40км като ускорява се усеща тресене с оборотите на гумата.Като влезне в оборот тресенето спира.Смених гуми /чисто нови/ ,размених джантите,смених вътрешно каре по препоръка на представителството на Хонда,смених всички тампони отзад на диференциала защото подскачаше доста като го вдигнахме на подемник.Вибрацията се усеща по цялото купе,но като че ли отдясно.Ходих на двама стендаджии които не откриха никакви проблеми по окачването.Карам я над 15хил.км. така,но ме дразни.Та молбата ми е ако някой е имал подобен проблем или съвет какво да направя.Благодаря предварително.

Редактирано от Весел Иванов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем с Пежо Партнер , така го купих . Оказа се крива полуоска . Смених я и вибрациите изчезнаха .Провери я . Дано съм бил полезен .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извини моята некомпетентност,но къде мога да проверя дали е крива полуоската освен чисто визуално?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен ,качиха колата на подемник и включих на 3-та скорост а монтьора гледаше отдолу , така че наистина го установиха визуално .Успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и вътрешно каре да е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, при мен  имам същата вибрация сменил съм и двете вътрешни карета но вибрацията намаля но пак си я има ако си установил каква е причината моля пиши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега прегледах целия форум и установих, че много колеги имат този проблем ама никои не казва дали го е отстранил и май го закъсахме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Вчера най-накрая отстраних този проблем с тресенето.Какво ли не смених.Всички тампони отзад на диференциала,сваляхме кардан.Смених вътрешно каре по препоръка на представителство на Хонда.Тук е момента да споделя,че закупих нова вътрешно каре ,уж оригинално японско от магазин за японски авточасти в Пловдив.Карето се оказа с по-голям луфт от оригиналното което свалих.Та след толкова ходене по мъките и след препоръката на двама монтьори,свалихме и двете полуоски.Занесох ги да ги проверят.Оказа се,че проблема е в лявото каре,въпреки,че видимо нямаше притеснения и луфт.Рециклираха вътрешно ляво каре.Сложиха си ми пак старото вътрешно дясно каре.О,чудо,всички вибрации изчезнаха.Струваше ми 275лв. рециклиране на ляво и монтаж на дясното.До колкото разбрах проверката на полуоска е около 40лв.Офиса им е на ул."Захари Стоянов" в Пловдив, а цеха им е в с.Царацово.Това е за колегите от Пловдив.Оставих полуоските направо в Царацово и на другия ден бяха готови.Съветвам колеги с такъв проблем първо да опитат с това като начало.Аз дадох преди това около 800лв за тампони и карета които не е трябвало да сменям.Ако някой иска повече инфо мога да споделя на лични или на 0888217752-Весел Иванов.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×