ogich 0 #1 Публикувано 4 Октомври, 2017 (Редактирано) Здравейте, Не ми работи крушката в багажника. Модела е honda civic 2006 hatchback 5 врати. Смених крушката, но без ефект. В момента търся кой бушон да сменя и да видя дали ще започне да работи, обаче не намирам кой бушон да подменя в user manual-ите. Моля за помощ, бушоните в купето или тези под капака и кой номер се отнася за крушката в багажника? Ако не е от бушон, какъв би бил вероятния проблем, за да не работи? Благодаря предварително. Редактирано 4 Октомври, 2017 от ogich Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogich 0 #2 Отговорено 4 Октомври, 2017 Не е от бушоните. Намерих мултицет и ги премерих - всички работят и няма изгоряли (и тези в купето и тези под капака) Някакви идеи какъв може да е проблема? Видях че и лампичките на рег. номера не работят освен тази в самия багажник. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #3 Отговорено 10 Октомври, 2017 На първо време виж, дали като отвориш багажника на квадратния дисплей вътре в оборотомера ти се появява жълтата картинка с колата и нейния отворен багажник. Ако не се отчита, започни като ровериш дали "ключето", което подава сигнал, че багажника е отворен работи правилно. На повечето (и моята) се намира в самата "брава" на капака на багажника, която "захапва" скобата, поставена върху купето. Много кавички, много нещо, ама ми е трудно да ти го обясня иначе. Пробвай да смениш лампичките на задния номер. Достъпват се изключително лесно, като смъкнеш два малки капака върху кората, точно зад светлините в него. Ако не светнат след смяната - по-скоро може да имаш прекъснат сноп от кабели по трасето и много вероятно в гофрирания шлаух, който излиза от багажника и влиза в купето. То пък нямаше да ти се отваря багажника иначе... Почовъркай си малко любопитството, не ти ли е интересно да го откриеш сам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogich 0 #4 Отговорено 10 Октомври, 2017 Благодаря за съветите, ще пиша като има развитие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogich 0 #5 Отговорено 12 Октомври, 2017 (Редактирано) Разглобих кората на багажника, двете ми крушки за рег. номера просто си бяха изгоряли. Като ги смених, естествено проблема не се оправи и видях, че на ключалката има два конектора. Единия си беше закачен - той служеше за захранване на "моторчето - ключето" което отваря самия капак, другия висеше като черво, като го закачих крушката в багажника светна и на дисплея в купето излезе, че багажника е отворен... Най-тъпото е че като го закачих си щракна, което значи, че няма как да се извади само и някой, някога го е извадил... Мерси още веднъж на Zlatozator! Може да се заключи темата. Редактирано 12 Октомври, 2017 от Zlatozator Моля! :) Нека я оставим отключена, може някой ден да има продължение... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CrazyDriver 30 #6 Отговорено 27 Октомври, 2021 Здравейте, Знам че темата е стара, но наскоро имах подобен проблем. След стандартния преглед на бушон и крушка, които се оказаха здрави, започнах да търся информация из нета. В Английския форум има доста изписано по въпроса, но там проблемите са предимно в това, че не е закачен кабела към плафона на крушката. При друг случай, управлението е развалено (то се намира в конзолата със светлините над централното огледало) и евтиното решение е било ново окабеляване и плафон с ключ. Конкретно за моя случай, изгубих осветлението в багажника, но всичко друго работеше: - контакта за 12V от лявата страна на багажното отделение - индикацията за отворен багажник - заключване и отключване/отваряне на багажника - всички конектори бяха свързани Не работеха: - осветлението на багажника - нямаше напрежение по кабела до самия плафон - при отключване на колата и отваряне само на багажника, системата за автоматично заключване сработваше Решение: След като прегледах механизма на бравата на багажника, видях че има пластини в него, които явно индикират позицията на самия заключващ механизъм. Видях че по тях има доста грес и боклуци, затова взех един контактен спрей и обилно напръсках навсякъде където можех да бръкна, като заключвах и отключвах бравата ръчно, т.е. затварях механизма посредством отвертка и отварях с копчето на багажника ВАЖНО: Не е лоша идеята да откачите акумулатора преди да започнете с тази манипулация. Това е! Проста манипулация, която не изисква нищо особено, но с добър резултат. Поздрави! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове