tachman 4 #1 Публикувано 10 Септември, 2017 Здравейте колеги, някой знае ли за какво е този датчик на колекторните тръби и как се отразява на работата на колата ако не работи? Братушките пишат, че това е температурен датчик на входящия въздух?! Моят като му откачих буксата вътре имаше малко масло? Чудя се дали работи. Някой има ли идея защо имаше масло в буксата? Колата е ЦРВ 1 ген 128 кс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Batvan 17 #2 Отговорено 10 Септември, 2017 Буксата е правила проблеми (окис,ръжда) .Контактните спрейове много често изсъхват. С масло е по сигурно че няма да се окисли. Но маслото разяжда (гумените изолации примерно) и може да създаде други проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tachman 4 #3 Отговорено 10 Септември, 2017 (Редактирано) Буксата е чиста, като от магазина. Като я изключа при работещ двигател нищо не се променя в работата му, затова си мисля, че този датчик неработи. Мисля, че не е нормално датчика да има масло в гнездото па било то и за по-добър контакт! Редактирано 10 Септември, 2017 от tachman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Batvan 17 #4 Отговорено 10 Септември, 2017 Мога да те ориентирам за работата на датчика.Всеки е забелязал как в хладно време колата е по пъргава. Студения (охладения) въздух съдържа повече единици кислород от топлия.При студен въздух компютъра на колата впръсква повече гориво (някакъв процент). По този начин се оптимизира работата на мотора.Това че не се променя работата на двигателя не означава че датчика не работи.Датчика може да се провери с мултицет за прекъсване или окъсяване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове