Jump to content
MoniEP3

Врътката на парното се върти свободно, решение на проблема?

Recommended Posts

Здравейте Колеги,

 

врътката на парното спря да работи. По принцип се въртеше малко тегаво и от вчера вече свободно, но естествено не сменя температурата. Вероятно решение на проблема?

 

Благодаря предварително!

post-36200-0-33144900-1503467414_thumb.jpg

Редактирано от MoniEP3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж да не би да се е откачило жилото от кранчето. Намира се в двигателния отсек, зад двигателя, над рейката. Трябва да погледнеш от дясната старна (по посока на движението напред). Мисля че се вижда и без да сваляш резонаторната кутия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Благодаря за инфото!

 

Приципно там си е вързано жилото и от там си го сложих поне на студено да е сега, че не беше гот да духа друго на тези температури. (прилагам снимка)

Явно се е откачило от блока на парното в купето, имаш ли инфо за това?

post-36200-0-87926100-1503579044_thumb.jpg

Редактирано от vesivanova
Предходното мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От врътките на парното излизат две жила. Едното е за топло/стъдено, а другото за клапите. Махни жабката. Само я откачи от горе, за да висне долу. Подгледни през отвора зад ценралната конзола трява да видиш едното жило дали е закачено. От другата страна на централната конзола е другото жило. То се вижда след, като свалиш кората, която е над краката на шофьора. Просто не си спомням това за топло-стъдено, от коя страна е.

 

Само за информация - от там се откачат жилата, за се извади блока с врътките и аудио плеера. Жилата излизат заедно с конзолата!

 

Моята врътка топло-студено също върви тегаво. Питах @borko30 , но и при него е така. Явно е нормално за модела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори, но чак сега влизам във форума.

На тази врътка има само едно жило (със сигурност се е откачило първо от нея). Отива първо под волана (отдясно де) има две зъбни колела. Закачено е за едното, а от другото тръгва друго жило до кранчето за парното в двигателния отсек. Тези зъбни колела са на клапи - едната насочва въздушната струя през питата на климатика и съответно затваря въздуховода на питата за топло от антифриза, а в другата позиция на врътката се затваря въздуховода на питата за климатика и се отваря този за топло (едновременно с отваряне на кранчето за парно в двигателния отсек).

Не знам дали достатъчно ясно обясних, но съвет - дори и да го закачиш, лесно ще се откачи пак. Можеш ръчно да превключваш от топло на студено с кранчето в двигателния отсек, но задължително трябва да завърташ и клапите отдясно на волана (под плейъра), за да пренасочваш въздушната струя през питата за топло или през питата за студено. Проблемът с откачането на жилото идва точно от деформации на тези клапи. Свиквай с мисълта да го превключваш ръчно (проблем е пролетно-есенния сезон - сутрин студено след обяд жега ....ще правиш компромис - или на топло или на студено).

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А когато си с климатроник как се процедира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×