Jump to content
Guest semionov

Волана се стяга на равен път

Recommended Posts

Guest semionov

Здравейте,Пускал съм и преди подобна тема, но сега имам повече наблюдения :blink:Та проблема ми е, че колата ми е със хидравлична рейка, и волана става доста стегнат на равен път - магистрали и малкото гладки софийски булеварди. И се стяга дори и да карам бавно. Под стягане разбирам, че се върти с по-голямо усилие и не се връща без да му помагам. А като карам на път с малки неравности, така че колелата да се тресат, става по-лек. Най-лек става на павирани пътища.Същото се беше получило и след като си смених шарнирите - пак се стегна, но доста повече, а и след това се отпусна. И затова си мисля, че проблема е по окачването а не в помпата или рейката. Струва ми се, че нещо стяга колелата и не им позволява да се движат свободно настрани, а като друса им се освобождава място и затова се въртят по-лесно.Някой имал ли е такъв проблем, и какво се е оказало?Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969

Има ли вероятност да е от хидравличната течност...сменял ли си я ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, забравих да спомена че скоро я сменях с оригинална на Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest semionov

Също мисля, че не е и за реглаж, защото скоро правих, а и не дърпа настрани ако пусна волана, нито гумите свирят като карам направо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да са ти пробутали некачествена течност ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или "проблема "е че може би хидравликата е свързана с окачването и при малка скорост и неравности олекотява а при по-голяма скорост на гладък път затяга като предотвратява резки смени на посоката и губене на контрол де да знам не ми е направило впечатление подобно поведение

или "проблема "е че може би хидравликата е свързана с окачването и при малка скорост и неравности олекотява а при по-голяма скорост на гладък път затяга като предотвратява резки смени на посоката и губене на контрол де да знам не ми е направило впечатление подобно поведение

а другия вариянт е да имаш проблемни щанги и нещо друго и при тресене да се намества :) нямам представа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, странна работа е. Говорил съм с доста хора и никой не е срещал такъв случай. Във сряда влиза в сервиз и се надявам там да разберат какво и е. Мерси все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Zenko

Възможно блокиране на един от 4етерите шарнира или на един от двата кормилни накрайника.Пове4ето теми във форума имат на4ало и широка дискуся но са рядко тези които споделят каква е била при4ината за проблема.Трябва които постави темата да и придобие завършен вид с обяснение за отстраняване на проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest semionov

Zenko се оказа прав, а и точно това бяха съмненията ми. Хидравликата си работи нормално, но долните шарнири се въртят много трудно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

Има го тоя ефект при смяна на шарнири.Има и шарнири и шарнири.(Хонда оригинални 180 лв. парчето,Нипартс 50 лв.,Други 35-50 лв.)Никой не може да предположи как ще се отрази на движението на волана.В БГ живеем и основната идея на много хора е да се търси компромис "Цена-Качество".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале аз ако кажа цената на долен ляв шарнир/сменях/...направо ше ме отлъчите от сектата ! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за оффтопика оба4е тези 6арнири на нимпартс добри ли са 6тото аз кви ли не пробвах и ги сменявам на около 8 месеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...