den40 0 #1 Публикувано 6 Април, 2007 Здравейте приятели,Може ли някой да обясни следния казус?След смяна на акумулатора на Accord1,8s 2000г ниските обороти на двиг.за определен момент станаха нестабилни.Ситуацията беше следната:Продавачът ме обслужи много добре /по мое мнение/-замери стария акум.сложи новия,замери консумация и наличие на оттечки по системата,измери зарежда ли и т.н.Тръгнах си от магазина и забелязах,при спиране на кръстовище ниските обороти падат много и след броени секунди се нормализират до около 800-900,даже за момент двг изгасна но бях в движение на ІІскорост и отново запали.Спрях и пробвах чрез стартиране и форсиране- при въщането на оборотомера стрелката слиза почти до нула и после се нормализира.Отидох в сервиз.Монтьора форсира няколко пъти мотора и проблема изчезна.От карбураторни двг горе-долу съм грамотен,но от двг пълни с електроника имам бегли познания.Автомобила го имам от скоро и не съм го опознал.Моля да ми простите невежеството.Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Markony #2 Отговорено 7 Април, 2007 Аз пък мисля че се е прецакала адаптацията на ТПС-а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #3 Отговорено 19 Април, 2007 колега аз имам същият проблем от началото на есента моят акорд е 1.6s 89г ходих на елкон и ми казаха че е от вакумите но не и пречи на вървенето като започне да ти гасне форсираш няколко пъти и се оправя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lyubo 0 #4 Отговорено 20 Април, 2007 (Редактирано) Нямаш никакъв проблем. Е чак до гаснене не трябва да стига. И при мен двигател 2.0 е така.На тоя модел (пише го и в една руска документация, колегата Furious ми беше дал линк за нея ) след всяко откачане на акумулатор или централния бушон се развалят за известно време оборотите на празния ход. Като покараш малко (10-20 км) системата за празен ход се "саморегулира" и всичко се оправя. Явно точно като си бил в сервиза е дошъл момента . Ако караш обаче на дълъг път веднага след откачане на акумулатора става малко по-бавно. Редактирано 20 Април, 2007 от Lyubo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
den40 0 #5 Отговорено 20 Април, 2007 Нямаш никакъв проблем. Е чак до гаснене не трябва да стига. И при мен двигател 2.0 е така.На тоя модел (пише го и в една руска документация, колегата Furious ми беше дал линк за нея ) след всяко откачане на акумулатор или централния бушон се развалят за известно време оборотите на празния ход. Като покараш малко (10-20 км) системата за празен ход се "саморегулира" и всичко се оправя. Явно точно като си бил в сервиза е дошъл момента . Ако караш обаче на дълъг път веднага след откачане на акумулатора става малко по-бавно.Lyubo,Навярно си прав,защото след като форсирах няколко пъти двигателя проблема изчезна и от тогава работи добре.Благодаря ти за инфолмацията! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gogosk 0 #6 Отговорено 27 Юли, 2007 Колега карам Акорд F18A3 97г, проблема го има при почти всички модели след 95-а.В действителност наистина не е никакъв проблем, просто при откачане на акумулатора компютъра губи част от параметрите си. След поставяне на нов (или когато подкачиш стария) акумулатор е необходимо колата да поработи 10-на минути на празен ход, за да може компютъра да възстанови настройиките си. Иначе той пак ги възстановява по време на движение но е дразнещо и стряскащо на пръв поглед като си погледнеш оборотомера как играе Така че спокойно и натискай педала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове