Jump to content
den40

Нестабилни ниски оборотио

Recommended Posts

Здравейте приятели,Може ли някой да обясни следния казус?След смяна на акумулатора на Accord1,8s 2000г ниските обороти на двиг.за определен момент станаха нестабилни.Ситуацията беше следната:Продавачът ме обслужи много добре /по мое мнение/-замери стария акум.сложи новия,замери консумация и наличие на оттечки по системата,измери зарежда ли и т.н.Тръгнах си от магазина и забелязах,при спиране на кръстовище ниските обороти падат много и след броени секунди се нормализират до около 800-900,даже за момент двг изгасна но бях в движение на ІІскорост и отново запали.Спрях и пробвах чрез стартиране и форсиране- при въщането на оборотомера стрелката слиза почти до нула и после се нормализира.Отидох в сервиз.Монтьора форсира няколко пъти мотора и проблема изчезна.От карбураторни двг горе-долу съм грамотен,но от двг пълни с електроника имам бегли познания.Автомобила го имам от скоро и не съм го опознал.Моля да ми простите невежеството.Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Аз пък мисля че се е прецакала адаптацията на ТПС-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз имам същият проблем от началото на есента моят акорд е 1.6s 89г ходих на елкон и ми казаха че е от вакумите но не и пречи на вървенето като започне да ти гасне форсираш няколко пъти и се оправя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш никакъв проблем. Е чак до гаснене не трябва да стига. И при мен двигател 2.0 е така.На тоя модел (пише го и в една руска документация, колегата Furious ми беше дал линк за нея ) след всяко откачане на акумулатор или централния бушон се развалят за известно време оборотите на празния ход. Като покараш малко (10-20 км) системата за празен ход се "саморегулира" и всичко се оправя. Явно точно като си бил в сервиза е дошъл момента . Ако караш обаче на дълъг път веднага след откачане на акумулатора става малко по-бавно.

Редактирано от Lyubo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш никакъв проблем. Е чак до гаснене не трябва да стига. И при мен двигател 2.0 е така.На тоя модел (пише го и в една руска документация, колегата Furious ми беше дал линк за нея ) след всяко откачане на акумулатор или централния бушон се развалят за известно време оборотите на празния ход. Като покараш малко (10-20 км) системата за празен ход се "саморегулира" и всичко се оправя. Явно точно като си бил в сервиза е дошъл момента . Ако караш обаче на дълъг път веднага след откачане на акумулатора става малко по-бавно.

Lyubo,Навярно си прав,защото след като форсирах няколко пъти двигателя проблема изчезна и от тогава работи добре.Благодаря ти за инфолмацията!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега карам Акорд F18A3 97г, проблема го има при почти всички модели след 95-а.В действителност наистина не е никакъв проблем, просто при откачане на акумулатора компютъра губи част от параметрите си. След поставяне на нов (или когато подкачиш стария) акумулатор е необходимо колата да поработи 10-на минути на празен ход, за да може компютъра да възстанови настройиките си. Иначе той пак ги възстановява по време на движение но е дразнещо и стряскащо на пръв поглед като си погледнеш оборотомера как играе :) Така че спокойно и натискай педала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...