dante866 4 #1 Публикувано 29 Май, 2017 Здравейте колеги ! Днес след посещение на специализиран ел. сервиз установихме че ъгъла на запалване не е в норми. Трябва да е 15 градуса(ако правилно съм запомнил) ,а той е едва 3 градуса. Проблема е следния, делкото е до край и не може повече да се върти Според майстора възможни причини са грешно зацепен ангренаж или ако е разглобявано делкото отдолу на оста има една "П-образна джаджа",която може би е обърната ,не правилно монтирана. Да поясня колата е доста мудна ! Желая да прочета и вашето мнение по въпроса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 30 Май, 2017 Зцепването на ремъка. Ако е обърната въпросната джаджа, центривката се обръща на 180 градуса и няма да зпалиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #3 Отговорено 30 Май, 2017 А не трябва ли да се окаси двупиновата букса?Иначе и да въртиш делкото нищо не се случва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dante866 4 #4 Отговорено 30 Май, 2017 Колега,въртя делкото и ъгъла се променя,без да пипам въпросната букса. Защо го правят това с "окъсяването" не ми е ясно ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #5 Отговорено 30 Май, 2017 Така пише в ръководството Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 30 Май, 2017 Софтуера и хардуера са ръка за ръка, но в случая е хардуерен проблема. Закъсяването на двупиновата букса връща авансите в такива на загрял мотор 12-14 или 16 градуса, според мотора и настройките . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dante866 4 #7 Отговорено 30 Май, 2017 Благодаря ви колеги за полезните съвети ! Утре отивам да запиша час за корекция на ангренажа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dante866 4 #8 Отговорено 9 Юни, 2017 Оказа се разминат един зъб на вала на смукателните клапани ! Вече всичко е ОК и разликата в динамиката е осезаема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове