Jump to content
kazakoff

Проблем с температурата на двигателя! Помагайте!

Recommended Posts

Здравейте, колеги.От няколко месеца съм собственик на Honda CR+V 2000 година, 147 к.с., с поставен нов газов инжекцион.Имам проблем с показанията на температурата на охладителната течност. На място си работи в норма. В движение, след изминаване на известно разстояние, започва да покачва стрелката осезаемо, дори влиза в червено. Отварям капака, никакви видими признаци за прегряване. Казанчето е в нормите, маркучите не са твърди, няма кипене или балончета изобщо - всичко изглежда наред. Перките също включват от време на време, явно за тях отговаря друг датчик ( видях, че има 2 датчика). Сменен е антифриз, термостат. Майсторът, естествено се усъмни в датчика, който подава информация за уреда на таблото. Сложихме нов - същото положение! Мерих температурата при датчиците с пистолет. Показва нормални стойности. Усъмних се в уреда на таблото. Купих си диагностика (ELM 327) . Закачам я, потеглям - същата работа!!! Шах с пешката. Диагностиката показва също висока температура, като уреда на таблото.Видяхме се в чудо с майстора.Възможно ли е да има проблем с кабелите?Изпратено от моят Lenovo A7010a48 с помощта на Tapatalk

 

А, да допълня. Водната помпа е нова. Смених я заедно с агренажа.Изпратено от моят Lenovo A7010a48 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Къде е вързан подгрева на изпарителя? Ако е на тройник след термостата, махни го от там и го премести на тънкия маркуч подгряващ смукателния колектор - макар че не знам при 147-к версията имаше ли такова.

Редактирано от swartalf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да погледна как е вързан. Не съм обърнал внимание.

 

Изпратено от моят Lenovo A7010a48 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 99,999999% проблемът ти е от това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е вързан... май..

Ето - новите скоби, това ще да е...cd84e733f7ea9c9572901d0133abe4d3.jpgИзпратено от моят Lenovo A7010a48 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовото се връзва единствено и само с трйници на парното. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да изглеждам малко тъп, но... не знам за какво говориш... :) Не ми е в областта. Та, грешно ли е вързана газовата ми уредба? Това - на снимката, е точно отзад на двигателя. Предполагам, че там е термостата.

 

Изпратено от моят Lenovo A7010a48 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По това което виждам по новите скоби, е вързана на охлаждането на главата а не на маркучите на парното. Тоя маркуч не грее колектора а това е циркулацията на охлаждането на главата. 

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

О.К. В петък отивам при майсторите, които ми я поставиха, за да преместят маркучите. Ще пиша какъв е резултата.

Благодаря за помощта! Изпратено от моят Lenovo A7010a48 с помощта на Tapatalk

 

Едит от мод: Колега, има възможност за РЕДАКТИРАНЕ и допълване на мнение.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не мога да повярвам че все още има некадърни и неуки газаджи по въпроса за газифициране на тая така масова вече кола. Дано твоя газаджия ти пази маркуча които е махнал от там, иначе ще измисли поредната простотия за да възстанови тая връзка. Подгрева на изпарителя или към подгрева на колектора (там обаче дебита е мъничък но пък достатъче) или с троиници към парното, там обаче зимата може да имаш слабо парно, ако не ограничи дебита през изпарителя. За това лично за мен прецених че подгрева на колектора ще е достатъчен, изпарителя държи към 60 градуса при скорост 120км в час.

Редактирано от Слави CR-V
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е решен!Изпарителят беше свързан към байпаса на главата. Сега е към парното с умалител на 8 мм в тройника (за запазване на дебита към парното).Като резултат- стрелката на температурата е като закована с пирон! А, бе... щастлив шофьор съм... :)Благодаря отново за бързата реакция на колегите!

 

Имах голям късмет, че маркуча на байпаса беше запазен и го монтираха обратно на мястото му.Изпратено от моят Lenovo A7010a48 с помощта на Tapatalk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...