mlntdrv 16 #1 Публикувано 20 Май, 2017 Здравейте, Двигателят е F18B2. Всичко започва след монтаж на газов инжекцион преди един месец. Два дни след монтажа, докато карам на газ и изпреварвам, започва да свети check engine light. Когато светне, губи мощност и оборотите на свободна падат много и се опитва да гасне. Чек лампата угасва, когато изгася и запаля наново, но оборотите продължават дори при изгасена лампа да са зле. Те пък се оправят, когато поработи малко на бензин (понеже на бензин работи добре и не свети чека), или ако известно време не я натоварвам на газ. Решавам, че това е дразнещо и че на газовото му трябва настройка. След няколко настройки я докарахме дотам, че да не губи мощност при светване на лампата. Тя самата светва след около 20 минути каране, независимо дали съм я натоварвал. Със светването на лампата, оборотите отново се прецакват. Проблемът е, че така работи вече и на бензин. Ето клипче, на което съм заснел оборотите на свободна: https://goo.gl/photos/8aezp6paXgAqRrEH6 Тази вечер пробвах процедурата за самообучение на айдъл оборотите. След 11-12 минути работа, подадох газ и пак претресе, тоест операцията не беше успешна. След това опитах да окъся двата пина на конектор 4 за четене на грешките и мисля, че това е грешка 10 (IAT - intake air temperature sensor): https://goo.gl/photos/gLE7PWYFmsybTo4j8 Моля за идеи. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 281 #2 Отговорено 21 Май, 2017 1 O2A - Oxygen sensor 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mlntdrv 16 #3 Отговорено 21 Май, 2017 Евала. Това дали е същия датчик: P0131 Primary Heated Oxygen Sensor (Primary HO2S) (Sensor 1) Circuit Low VoltageP0132 Primary Heated Oxygen Sensor (Primary HO2S) (Sensor 1) Circuit High Voltage В Honda Accord 1998-2002 repair manual тия 2 грешки по OBD са мапнати към точно грешка 1 (1 O2A - Oxygen sensor #1) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mlntdrv 16 #4 Отговорено 22 Май, 2017 На предишния въпрос си отговорих сам. Сега обаче имам друг - къде се намира тоя пусти датчик? Тука както е нарисувано, е забит отляво в изпускателния колектор: При мен няма такова нещо: https://goo.gl/photos/KtU9ck8UWp6zDmB99 Да не са ми го откраднали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleca 7 #5 Отговорено 22 Май, 2017 трябва да имаш два отдолу покрай катализатора, поне при мен е така. По-късно ще проверя на моята дали има и 3-та сонда горе на колектора и пак ще пиша 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikitooo 10 #6 Отговорено 23 Май, 2017 (Редактирано) Здравей колега, аз съм със същия акорд и сондата е само една. Намира се отдолу точно пред катализатора. За втора сонда не съм много сигурен кои модели имат, но според "Honda ESM - Accord 1998" (английският не ми е силна страна), втора сонда след катализатора имат модели с автоматична скоростна кутия. Скицата която си постнал, мисля че се отнася за модели с мотори F20B6 и H22A7. Редактирано 23 Май, 2017 от nikitooo 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mlntdrv 16 #7 Отговорено 23 Юни, 2017 (Редактирано) Буксата на самата сонда беше хваната със свинска опашка, незнайно защо. Но не е давала добър сигнал и след като я оправих, засега изглежда добре. Ще пиша след още няколко хиляди км как се справя. Благодаря на всички за мненията! Редактирано 23 Юни, 2017 от mlntdrv 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове