pitbull 0 #1 Публикувано 4 Април, 2007 Колеги вижте какво пише тука: Двигателят на новото М3 е изцяло нов V8 с обем 4.0 литра. Новият двигател е създаден на базата на по-големия V10 с обем 5.0 литра, използван сега при М5 и М6. Блокът е изцяло алуминиев, горивните камери са покрити с пласт магнезий, а картерът има алуминиево-силиконово покритие. Най-големият успех на конструкторите е намаленото тегло на новия агрегат, който е с цели 30% по-лек от досегашния шестцилиндров двигател на М3. Двигателят е със система за контрол на отварянето изатварянето на клапаните. В крайна сметка максималната мощност е достигнала 420 к.с. при 8 300 об/мин. И тука май се оказва че плагиатстват от HONDA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #2 Отговорено 4 Април, 2007 .....на мен са ми антипатични БМВ-тата и като самолет да летят се ми е тая Мерцедес по ми допада като се пенсионирам ако имам някой лев спестен ще си взема един Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 925 #3 Отговорено 4 Април, 2007 Колеги вижте какво пише тука: Двигателят на новото М3 е изцяло нов V8 с обем 4.0 литра. Новият двигател е създаден на базата на по-големия V10 с обем 5.0 литра, използван сега при М5 и М6. Блокът е изцяло алуминиев, горивните камери са покрити с пласт магнезий, а картерът има алуминиево-силиконово покритие. Най-големият успех на конструкторите е намаленото тегло на новия агрегат, който е с цели 30% по-лек от досегашния шестцилиндров двигател на М3. Двигателят е със система за контрол на отварянето изатварянето на клапаните. В крайна сметка максималната мощност е достигнала 420 к.с. при 8 300 об/мин. И тука май се оказва че плагиатстват от HONDA Това е VaNoS(VANOS - Variable Nockenwelle Steuerung) и принципа е друг.С хидравличен клапан се мести шайбата на вала или самия вал(не съм сигурен).И това Бмв го имат много отдавна,някъде към 1940г мисля,но е било изоставено зареди куп проблеми....ХОНДА обаче променят профила на гърбицата и управляват електронно.....Ей това е номера и няма повреди..... В новите Бмв-та има и много проблеми,особенно в М5(507к.с)пукат маркучи и маслото излита с над 10атм.,познай к'во става с двигателя....системата не е особенно сполучлива,но дава яко мощност.... Ако ти е добър английския Цъкни тук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TheDevilTwin 17 #4 Отговорено 4 Април, 2007 (Редактирано) Двигателят е със система за контрол на отварянето и затварянето на клапаните. В крайна сметка максималната мощност е достигнала 420 к.с. при 8 300 об/мин. И тука май се оказва че плагиатстват от HONDA Човек, вече почти всички спортни автомобили са със система за променливи фази на гориворазпределението. Това, че тази система се внедрява и в двигатели на други производители, не означава, че се плагиатства. Напротив, даже трябва да се радваме, че Хонда е дала такъв голям принос в световното автомобилостроене - само една технология, която е достатъчно стабилна и полезна, бива използвана по цял свят! Може би въздушните възглавници, твърдите сгъваеми покриви или мигачите в огледалата (всичките разработени от Мерцедес-Бенц), които в днешно време са се превърнали в стандарт, също са "изплагиатствани"? Редактирано 4 Април, 2007 от TheDevilTwin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest h3ll1 #5 Отговорено 4 Април, 2007 доколкото разбрах от интернет, най-напредничавата система за момента е на тойота - ВиВиТиАй. Разликата е че там няма определени ъгли или фази, както е при хонда (2-стейдж, 3-стейдж витек) а електронно спрямо оборотите и потока на сместа се променя и фазата плавно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #6 Отговорено 4 Април, 2007 Аз съм карал Авенсис 1,8 ВВТИ и не съм впе4атлен от ускорението.Хондата определено ми прави повече кеф да я карам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 323f-fan #7 Отговорено 5 Април, 2007 Аз съм карал Авенсис 1,8 ВВТИ и не съм впе4атлен от ускорението.Хондата определено ми прави повече кеф да я карам.Екво да ти прави впечатление 1.8 на тоя шлеп,пък било то и VVTI,я се качи на акорд тази година 1.8 и ше видиш разликата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
agyulev 0 #8 Отговорено 6 Април, 2007 Много кофти думи чувам за Авенсис-а . Нормално е да не се изтрелва 1.8 ВВТ-и мотора. 129 к.с. и доста по-тежко купе от Акорда. В Тойота не са гонили ускорение и т.н. а минимален разход на гориво и изгорели емисии. Колкото до VVT-i моторите, те са с променливи фази само на всмукателните клапани. Сега излезе новият Dual VVT-i при Корола и Аурис- за първи път с променливи фази и на изпусквателните клапани. И затова от 1.6 мотор са достигнати 124 к.с. Като същевременно разхода на гориво е малък, а ускорението е добро! Успех ви пожелавам!Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emko 8 #9 Отговорено 6 Април, 2007 използвай OFF Topic секцията за BMW Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
323f-fan 4 #10 Отговорено 6 Април, 2007 От Тойота има 1.65 125к.с. още през далечната 83год. на модела Корола АЕ86.Когато световното автомобилостроене се чудеше дали да вкара серийно дискови спирачки,жълтите правят серийно електронен инжекцион с ел.дюзи и регулируема електроника.В резултат 1.6 125к.с.,9000об/мин,0-100км за 7сек.В комплект със задното предаване се сещате за кво иде реч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lookcho #11 Отговорено 6 Април, 2007 знаем знаем някой още си търсим такава ама за тия дето се появяват или няма пари или са стопени от каране Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tinki 1 #12 Отговорено 8 Април, 2007 От Тойота има 1.65 125к.с. още през далечната 83год. на модела Корола АЕ86.Когато световното автомобилостроене се чудеше дали да вкара серийно дискови спирачки,жълтите правят серийно електронен инжекцион с ел.дюзи и регулируема електроника.В резултат 1.6 125к.с.,9000об/мин,0-100км за 7сек.В комплект със задното предаване се сещате за кво иде речИ е с променливо газоразпределение и е 124к.с а има и по-мощни серии(блек топа)..............Хонда също са плагиатсвали за в-тека......... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest darius #13 Отговорено 8 Април, 2007 От Тойота има 1.65 125к.с. още през далечната 83год. на модела Корола АЕ86.Когато световното автомобилостроене се чудеше дали да вкара серийно дискови спирачки,жълтите правят серийно електронен инжекцион с ел.дюзи и регулируема електроника.В резултат 1.6 125к.с.,9000об/мин,0-100км за 7сек.В комплект със задното предаване се сещате за кво иде речАми то и CRX-a си вади D16A8 124к.с.,D16A9 136к.с. и то без vtec А с vtec 150к.с.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #14 Отговорено 8 Април, 2007 ако беше със задно трябваше да е 180 коня слабия мотор и и 240 втека. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #15 Отговорено 8 Април, 2007 ако беше със задно трябваше да е 180 коня слабия мотор и и 240 втека.аз не говоря за състезателна дейност ,а за кеф ... той няма нужда от толкова мощност Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове