Jump to content
pitbull

Bmw M3

Recommended Posts

Колеги вижте какво пише тука:

Двигателят на новото М3 е изцяло нов V8 с обем 4.0 литра. Новият двигател е създаден на базата на по-големия V10 с обем 5.0 литра, използван сега при М5 и М6.

 

Блокът е изцяло алуминиев, горивните камери са покрити с пласт магнезий, а картерът има алуминиево-силиконово покритие. Най-големият успех на конструкторите е намаленото тегло на новия агрегат, който е с цели 30% по-лек от досегашния шестцилиндров двигател на М3.

 

Двигателят е със система за контрол на отварянето изатварянето на клапаните.

 

В крайна сметка максималната мощност е достигнала 420 к.с. при 8 300 об/мин.

 

:) И тука май се оказва че плагиатстват от HONDA :D:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....на мен са ми антипатични БМВ-тата и като самолет да летят се ми е тая Мерцедес по ми допада като се пенсионирам ако имам някой лев спестен ще си взема един :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вижте какво пише тука:

Двигателят на новото М3 е изцяло нов V8 с обем 4.0 литра. Новият двигател е създаден на базата на по-големия V10 с обем 5.0 литра, използван сега при М5 и М6.

 

Блокът е изцяло алуминиев, горивните камери са покрити с пласт магнезий, а картерът има алуминиево-силиконово покритие. Най-големият успех на конструкторите е намаленото тегло на новия агрегат, който е с цели 30% по-лек от досегашния шестцилиндров двигател на М3.

 

Двигателят е със система за контрол на отварянето изатварянето на клапаните.

 

В крайна сметка максималната мощност е достигнала 420 к.с. при 8 300 об/мин.

 

:) И тука май се оказва че плагиатстват от HONDA :D:)

Това е VaNoS(VANOS - Variable Nockenwelle Steuerung) и принципа е друг.С хидравличен клапан се мести шайбата на вала или самия вал(не съм сигурен).И това Бмв го имат много отдавна,някъде към 1940г мисля,но е било изоставено зареди куп проблеми....ХОНДА обаче променят профила на гърбицата и управляват електронно.....Ей това е номера и няма повреди..... :D В новите Бмв-та има и много проблеми,особенно в М5(507к.с)пукат маркучи и маслото излита с над 10атм.,познай к'во става с двигателя....системата не е особенно сполучлива,но дава яко мощност....

 

Ако ти е добър английския Цъкни тук

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят е със система за контрол на отварянето и затварянето на клапаните.

 

В крайна сметка максималната мощност е достигнала 420 к.с. при 8 300 об/мин.

 

:) И тука май се оказва че плагиатстват от HONDA :D:)

Човек, вече почти всички спортни автомобили са със система за променливи фази на гориворазпределението. Това, че тази система се внедрява и в двигатели на други производители, не означава, че се плагиатства. Напротив, даже трябва да се радваме, че Хонда е дала такъв голям принос в световното автомобилостроене - само една технология, която е достатъчно стабилна и полезна, бива използвана по цял свят!

 

Може би въздушните възглавници, твърдите сгъваеми покриви или мигачите в огледалата (всичките разработени от Мерцедес-Бенц), които в днешно време са се превърнали в стандарт, също са "изплагиатствани"?

Редактирано от TheDevilTwin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest h3ll1

доколкото разбрах от интернет, най-напредничавата система за момента е на тойота - ВиВиТиАй. Разликата е че там няма определени ъгли или фази, както е при хонда (2-стейдж, 3-стейдж витек) а електронно спрямо оборотите и потока на сместа се променя и фазата плавно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Аз съм карал Авенсис 1,8 ВВТИ и не съм впе4атлен от ускорението.Хондата определено ми прави повече кеф да я карам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 323f-fan

Аз съм карал Авенсис 1,8 ВВТИ и не съм впе4атлен от ускорението.Хондата определено ми прави повече кеф да я карам.

Екво да ти прави впечатление 1.8 на тоя шлеп,пък било то и VVTI,я се качи на акорд тази година 1.8 и ше видиш разликата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много кофти думи чувам за Авенсис-а . Нормално е да не се изтрелва 1.8 ВВТ-и мотора. 129 к.с. и доста по-тежко купе от Акорда. В Тойота не са гонили ускорение и т.н. а минимален разход на гориво и изгорели емисии. Колкото до VVT-i моторите, те са с променливи фази само на всмукателните клапани. Сега излезе новият Dual VVT-i при Корола и Аурис- за първи път с променливи фази и на изпусквателните клапани. И затова от 1.6 мотор са достигнати 124 к.с. Като същевременно разхода на гориво е малък, а ускорението е добро! Успех ви пожелавам!Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D използвай OFF Topic секцията за BMW

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Тойота има 1.65 125к.с. още през далечната 83год. на модела Корола АЕ86.Когато световното автомобилостроене се чудеше дали да вкара серийно дискови спирачки,жълтите правят серийно електронен инжекцион с ел.дюзи и регулируема електроника.В резултат 1.6 125к.с.,9000об/мин,0-100км за 7сек.В комплект със задното предаване се сещате за кво иде реч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

знаем знаем :D някой още си търсим такава :D ама за тия дето се появяват или няма пари или са стопени от каране :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Тойота има 1.65 125к.с. още през далечната 83год. на модела Корола АЕ86.Когато световното автомобилостроене се чудеше дали да вкара серийно дискови спирачки,жълтите правят серийно електронен инжекцион с ел.дюзи и регулируема електроника.В резултат 1.6 125к.с.,9000об/мин,0-100км за 7сек.В комплект със задното предаване се сещате за кво иде реч

И е с променливо газоразпределение :) и е 124к.с а има и по-мощни серии(блек топа)..............Хонда също са плагиатсвали за в-тека.........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

От Тойота има 1.65 125к.с. още през далечната 83год. на модела Корола АЕ86.Когато световното автомобилостроене се чудеше дали да вкара серийно дискови спирачки,жълтите правят серийно електронен инжекцион с ел.дюзи и регулируема електроника.В резултат 1.6 125к.с.,9000об/мин,0-100км за 7сек.В комплект със задното предаване се сещате за кво иде реч

Ами то и CRX-a си вади D16A8 124к.с.,D16A9 136к.с. и то без vtec :) А с vtec 150к.с....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако беше със задно трябваше да е 180 коня слабия мотор и и 240 втека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако беше със задно трябваше да е 180 коня слабия мотор и и 240 втека.

аз не говоря за състезателна дейност ,а за кеф ... той няма нужда от толкова мощност :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...