revenue 32 #1 Публикувано 14 Април, 2017 (Редактирано) Здравейте, Не съм новобранец, но успях да направя грешката, като такъв. Не бях гледал маслото от 2 месеца и вчера, като като карах извънградско светна лампата за маслото. Карах бавно почти 5 минути така докато стигна бензиностанция, защото нямах къде да спра. Като спрях изгасих и запалих колата, като нямаше светнала лампа. Проверих маслото и наистина беше ниско ниво. Долях 600 грама масло и нивото стигна малко на средата на скалата. След това не съм имал повече индикации за ниско ниво в следваите 200 км, които ми оставаха. Всичко е привидно наред, но съм се филмирал, че съм карал колата в последно време с ниско ниво и 4-5 мин със светнала лампа. Според вас може ли да съм докарал проблем и да избие след време. Също така нямам идея как е изгорила половин литър от смяната на маслото (Castrol Edge), защото предишните две смени изкара 10к километра без да го пипне. Какво масло според вас е най-добре. Темата е банална, но както винаги дискусията не е лоша. Редактирано 14 Април, 2017 от revenue Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #2 Отговорено 14 Април, 2017 Има доста голяма и напреднала тема за маслата.Там ще решиш кое е правилното масло за теб.В началото има и таблица за препоръчаните вискозитети според модела и мотора: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101841?st=0 Конкретно за твоя случай,ако кажеш дали оранжевата или червената масльонка е светнала ,ще е от значение за отговора ми. Измерването на нивото на маслото е с един шибан датчик,който често дефектира.Наблюдавал съм работата му в милиметри не съм много въодушевен от принципа.Това важи за оранжевата ламба и не трябва да те притеснява. Обаче ако е светнала червената ,която е за налягане ,нещата са сериозни.Така ,че чакам твоя отговор... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #3 Отговорено 14 Април, 2017 (Редактирано) Индикацията беше оранжева на централния дисплей, като за отворена врата или ниско ниво на бензина. При тази червената екрана в червено ли светва? Редактирано 14 Април, 2017 от revenue Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #4 Отговорено 14 Април, 2017 Да,свети на кръв .Няма нищо страшно.Някой път през легнал полицай или дупка, завой датчика за ниво увисва на сухо, след рестартиране-гасиш,палиш угасва веднага . Датчика е много прецизен,тригера ...кога да активира алармата не е нагласен правилно. В някой от сервизните бюлетини имаше ъпдейт на софтуера ,ако проблема се среща често. По-засегнати бяха Сивиците ,заради спортното окачване.При ЦРВ системата е същата ,но досега съм виждал оранжевата масльонка само 3 пъти /за 1 година/ и то в една от горните ситуации. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #5 Отговорено 15 Април, 2017 Много благодаря за информацията, защото живеех с идеята, че е паднало налягането, което е доста неприятна ситуация, но се оказва, че е само ниско ниво. Четох упътването отново и наистина видях, че индикациите са две. Когато се случи го четох, но не съм обърнал внимание, че са две индикации. Реално масльонката е само за налягане, а масльонка с вълнични е ниско ниво. Видях, че може да изписва текст към съобщението. Ще го включа, но идея си нямам, защо не е стандартна настройка. Иначе мисля, че датчика реагира коректно, защото реално маслото беше малко под минимума и досега не съм виждал такава грешка. Лампата светна веднага, когато от равен път започнах да изкачвам. Мерси пак и ще прегледам другата тема, защото трябва да сменя маслото тъй като в бензиностанцията малко не бяха виждали пълна синтетика и имаше само полу-синтетика. Отсега нататък ще си нося Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #6 Отговорено 15 Април, 2017 Сервизния бюлетин касаеше индикация при нормално ниво на маслото.Ако е под минимума си е нормално да се включи алармата. Ако нямаш налягане на маслото ще разбереш още на 2000 оборота ,защото VTC-то ще остане без масло и мощността още при потегляне ще спадне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове