Kostov3595 0 #1 Публикувано 9 Март, 2017 Здравейте, колеги ! Имам следния проблем с инжекторите на акорд 5 F20Z1 газ-бензин 2.0 131 коня : Бях при един майстор, който трябваше да ми свали алармата временно. След това забелязах, че се появи някакво старо реле и от него тръгват жълти жици към инжекторите. От всеки инжектор излизаше по един жълт кабел , а вторите кабели си бяха нормално подредени. Разкачих релето и оставих жиците така. Колата нямаше проблем и си палеше, но сега не иска да запали на бензин. Има ли вероятност да е това проблемът и някой може ли да предложи решение, защото е спешно. Не мога да прикача снимка днес, нито пък да придвижа колата до сервиз. Намирам се в София. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Batvan 17 #2 Отговорено 10 Март, 2017 Точно така колега.Релето, което си махнал спира тока на дюзите и сега те не работят. Защита против кражба. Релето е сложено при монтажа на алармата . Възстановяваш схемата и ще проработи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #3 Отговорено 11 Март, 2017 Колата нямаше проблем и си палеше, но сега не иска да запали на бензин. Това ми звучи, че проблема не е в релето, а нещо друго. Може би е съвпадение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kostov3595 0 #4 Отговорено 13 Март, 2017 Точно така колега.Релето, което си махнал спира тока на дюзите и сега те не работят. Защита против кражба. Релето е сложено при монтажа на алармата . Възстановяваш схемата и ще проработи. А колега, случайно да знаеш как става свързването на релето...алармата вече е свалена изцяло и останаха някакви висящи жици от нея. Релето е NVF4-2C-Z30a , 30 ампера съответно. Ако нямам аларма, мога ли да свържа някак инжекторите пак към него и жицата, която идва от няъде си също към релето? И някой, ако има някаква схема ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове