Yozo 1 #1 Публикувано 7 Март, 2017 (Редактирано) Здравейте! Значи не знам дали колата има грешка,проблем или каквото и да е друго, след като няма никакви признаци за такива, обаче забелязах, че преди да запаля колата, ми светва 1во check engine, а след това вече ми светва акумулатора. След като запаля колата, акумулаторния индикатор изгасва по-късно, в интернет търсих проблема, но не намерих. Единственото, което успях да намеря са няколко клипчета от "youtube": по същия начин пали и мойта кола, обаче на +10 - 13 градуса, а не минусови, както е на клипа. това е 2рото клипче, което е по следния начин и при мен, акумулатора изгасва по-късно, след масленния индикатор, а не както на 1вото клипче заедно. Преди не беше така със сигурност, защото ми направи впечетление. Преди светваха и 2та индикатора заедно и изгасваха заедно. Вчера даже проверихме акумулатора за проблеми, никакви такива. Измерихме, всичко си беше в нормата, нито имам проблем с паленето, нито с вървежа. Пробвах се да рестартирам грешката, след като махнах 1ната клема и я поставих пак, но няма резултат. Нямам представа това грешка ли е? Или не? Да се тревожа ли? Ето и снимков материал. Има и клипче, но не мога да го кача, форума не позволява мп4. Редактирано 7 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #2 Отговорено 7 Март, 2017 Нормално е преди да запалиш колата да светнат всички лампи, след запалване компютъра си тества системите и угасва една по една лампите. Това е нормално. Ако не остава някоя лампа да свети, значи всичко е наред, нямаш проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yozo 1 #3 Отговорено 7 Март, 2017 Значи да не се тревожа,че е променила начина си на палене,защото преди и винаги мойта кола палеше " " 1:08 мин Беше по същия,начин както този клип,светваха 2те лампи и изгасваха и 2те еднакво,без да остава за 2-3 сек акумулатурния индикатор и да светва 1во масленния без акумулатурния. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове