broker- 7 #1 Публикувано 14 Февруари, 2017 Здравейте колеги. Карам ЦРВ 2, 2006г,. с двигател К24 и 5-степенна автоматична скоростна кутия. Сутринта, преди да запаля, забелязах голямо петно масло пред колата. Оказа се от скоростната кутия. Щеката за масло на кутията не се омаслява, нивото доста е паднало. Съмнява ме, че теча е от охлаждащия радиатор. Въпроса ми е как да я закарам до сервиз на около 3км.? Какво рискувам, ако я закарам ход ? Мисля да долея масло и полека да я закарам, но имам чувството, че теча продължава и не знам. По-добре ли ще е да ме дръпнат до сервиза? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #2 Отговорено 15 Февруари, 2017 (Редактирано) НЕ я дърпай! Виж колко, според теб е изтекло, долей си и си я закарай спокойно до сервиза. Не е кой знае каква драма. Само виж, да не е изтекло много и да няма масло. В книжката пише как се мери маслото. При мен се мери на работещ и напълно загрят двигател: чакаш да включи перката на двигателя и като спре, дърпаш щеката и гледаш. На други коли знам, че се мери на изгасен двигател и т.н. Виж при теб как е.... Редактирано 15 Февруари, 2017 от vesivanova 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
broker- 7 #3 Отговорено 15 Февруари, 2017 Колата я закарах до сервиза на платформа и добре, че така направих. Оказа се, че е развалена резбата на радиатора за единия от щуцерите и ако е запален автомобила, теча ще е постоянен. Проблема се решава с нов радиатор, но за сега направихме един байпас с алуминиева тъба ф10 на двата маркуча към радиатора и долях точно 1л. масло. Не знам, дали ако оставя така нещата няма да имам проблеми през лятото, но засега ще карам така. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #4 Отговорено 16 Февруари, 2017 Супер. Дано сте сигурни, че това, което сте направили не може да наруши охлаждането на кутията. Имай предвид, че над 95% от проблемите в АСК идват от прегряване и нарушено охлаждане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 16 Февруари, 2017 Ще го наруши при определени условия, но сега в студа и каране в режими без да се налага честа смяна на предавки, ще изкара до де й дойде новия радиатор, кутиите най-много загряват по балкански пътища с честа смяна на предавки, особено ако не е изключен ОД режима. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
broker- 7 #6 Отговорено 18 Февруари, 2017 А знаете ли какви са признаците за загряла кутия ? Питам, защото цената за радиатора ще е соленичка. Карам оновно в града, но лятото обикалям язовири, като се има в предвид, че тегля и лодка на колесар. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #7 Отговорено 1 Март, 2017 (Редактирано) Няма признаци. Чувал съм, че е възможно да усетиш лек мирис на феродо, ако много се натовари. Това обаче като спреш, а не в движение. Ако са много балкански пътищата, може да я караш на една предавка с по-високи обороти. Същото важи и ако си с колесара по някакви стръмности или пътища, които предполагат да качи предавките до 5-та и на следващия завой пак да ги върне до 2-ра, 3-та. Редактирано 1 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове