Jump to content
broker-

Проблем с автоматика на ЦР-В 2, 2.4, 161 к.с.

Recommended Posts

Здравейте колеги. Карам ЦРВ 2, 2006г,. с двигател К24 и 5-степенна автоматична скоростна кутия. Сутринта, преди да запаля, забелязах голямо петно масло пред колата. Оказа се от скоростната кутия. Щеката за масло на кутията не се омаслява, нивото доста е паднало. Съмнява ме, че теча е от охлаждащия радиатор. Въпроса ми е как да я закарам до сервиз на около 3км.? Какво рискувам, ако я закарам ход ? Мисля да долея масло и полека да я закарам, но имам чувството, че теча продължава и не знам. По-добре ли ще е да ме дръпнат до сервиза?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ я дърпай! Виж колко, според теб е изтекло, долей си и си я закарай спокойно до сервиза. Не е кой знае каква драма. Само виж, да не е изтекло много и да няма масло. В книжката пише как се мери маслото.

При мен се мери на работещ и напълно загрят двигател: чакаш да включи перката на двигателя и като спре, дърпаш щеката и гледаш.

На други коли знам, че се мери на изгасен двигател и т.н. Виж при теб как е....

Редактирано от vesivanova
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я закарах до сервиза на платформа и добре, че така направих. Оказа се, че е развалена резбата на радиатора за единия от щуцерите и ако е запален автомобила, теча ще е постоянен. Проблема се решава с нов радиатор, но за сега направихме един байпас с алуминиева тъба ф10 на двата маркуча към радиатора и долях точно 1л. масло. Не знам, дали ако оставя така нещата няма да имам проблеми през лятото, но засега ще карам така.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер. Дано сте сигурни, че това, което сте направили не може да наруши охлаждането на кутията. Имай предвид, че над 95% от проблемите в АСК идват от прегряване и нарушено охлаждане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го наруши при определени условия, но сега в студа и каране в режими без да се налага честа смяна на предавки, ще изкара до де й дойде новия радиатор, кутиите най-много загряват по балкански пътища с честа смяна на предавки, особено ако не е изключен ОД режима.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А знаете ли какви са признаците за загряла кутия ? Питам, защото цената за радиатора ще е соленичка. Карам оновно в града, но лятото обикалям язовири, като се има в предвид, че тегля и лодка на колесар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма признаци. Чувал съм, че е възможно да усетиш лек мирис на феродо, ако много се натовари. Това обаче като спреш, а не в движение.

Ако са много балкански пътищата, може да я караш на една предавка с по-високи обороти. Същото важи и ако си с колесара по някакви стръмности или пътища, които предполагат да качи предавките до 5-та и на следващия завой пак да ги върне до 2-ра, 3-та.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...