devilw1sh 3 #1 Публикувано 3 Февруари, 2017 Здравейте колеги, имам проблем със сивик 97 година, 6та генерация . Взех си колата от един сервиз, защото ми сменяха съединителя и всичко беше наред, но след 2 дни я оставих, след 2 часа и се качвам пак, и стартера изобщо не върти, а като завъртя ключа, се включва перката на климатика, и всички лампи изгасват, освен тази на ръчната, проверихме с мултицет, има ток на акумулатора, също и към стартера, но не иска да пали, питах много хора, всеки вика за първи път виждам такова нещо, ако може някой от вас да ми помогне Колата има обикновена газ, ако е от значение и момчето, от което взех колата каза, че стартера е ремонтиран Септември месец, за това се чудя, от какво може да е Мъчихме се и с бутане, малко й остава да запали, ама не става . Моля за помощ . ( ves: Разбирам, леко сте притеснен, но.... ако отново трябва да превеждам, редактирам?! Моля за малко уважение към родния ни език ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #2 Отговорено 3 Февруари, 2017 Колега, може да няма нищо общо , но на мен ми се случи същото, само,че с Рено Клио. Оказа се разхлабена маса на двигателя. Дано съм помогнал. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 3 Февруари, 2017 Проверете кабела, който се хваща на корпуса на термостата, стегнат ли е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
devilw1sh 3 #4 Отговорено 3 Февруари, 2017 Колеги, аз почти нищо не разбирам. Имам един приятел, дето уж разбира,но май не е така . За това ми трябва някой, от Стара Загора, да я види. А аз ще му платя, че колата стои вече 3 седмици, в тоя студ . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
devilw1sh 3 #5 Отговорено 7 Февруари, 2017 Колеги, оказа се разхлабена маса на двигателя, както каза колегата goodybg. Благодаря ти много. Ако някой има същия или подобен проблем, да знае, че най-вероятно е това . 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове