Jump to content
bobo_nz

Твърд, насичащ волан след рециклиране на рейка

Recommended Posts

Здравейте, всички.

 

Имах проблем, колата биеше на дясно като карам и ми казаха от няколко места, че сигурно е рейката. Ходих на един сервиз, при който редовно си ходих със старата кола и проблеми не съм имал с тях и те ми казаха същото. Съответно рециклирах рейката. Какъв е резултата? Воланът беше доста по-стегнат и насичаше. Такова насичане, смисъл въртиш волана и на места се върти с една идея по-трудно, на места по-лесно. Казаха, спокойно, това е нормално, ще се раздвижи, покарай. Покарах и наистина поомекна, обаче това насичане, въпреки че омекна волана остана. Кара се и така, но е доста досадно. И между другото, колата все още бие леко на дясно, като карам ; по-добре е определено, но все пак леко бие. Та ако някой има опит с тези работи, моля да помогне, да каже как се оправя това насичане? Също така воланът, с една много лека идея е крив. Не знам това дали има някакво значение, просто като ми правиха реглажа волана трябваше да се презацепи и не можаха да го изправят преди да се презацепи.

 

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,колега и за много години.Пишеш в раздела на ЦРВ3,който е с електрическа рейка освен модела за щатите/Канада,който е с мотор 2,4 и  дизела,който се вграждат още от ЦРВ 2 фейслифт.Моля да уточониш модела на рейката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да извинявам се, аз съм с CR-V 2.2 CDTI 2007 дизеловия мотор 140к.с. до колкото знам съм с хидравлична рейка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е пренатегната гайката с пружината, натискаща двата гребена един в друг и затова ти насича! Принципно, като се отваря, се маркират двете части (гайка и тяло) и при развиване се

брои колко оборота се развива гайката, като после пак по същия начин се навива!

Във всички фирмени сервизи не се наемат да отварят, ремонтират или рециклират рейка точно заради това, че няма гаранция дали няма да затегне на някой завой и да стане ПТП.

Всеки казва - консуматив - сменя се цялата, не подлежи на ремонт....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност гайката е най-малкия проблем.Описано е точно как се стяга и регулира.Ноа ко тялото е надрано и при правилно регулиране може да накъсва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...