NIKLINS 1 #1 Публикувано 17 Декември, 2016 Минах я на диагностика - няма никакви грешки. Проблемът обаче продължава- по някаква причина колата няма мощност. Турбото надува но докато стигнем до 2000 оборота съм изял поне 3 клаксона на кръстовището. Някой има ли идея какво може да е. Бях посъветван да почистя ЕГР клапан. Още ме интересува знаете ли дали колата е с демпферен маговик и колко би ми струвало обслужването на съединител? Благодаря на отзовалите се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #2 Отговорено 17 Декември, 2016 Здравей, колега. Тази кола не е с демпферен маховик. Съединител комплект от първия сайт, за който се сетих започва от 250 лв. Вече за труд зависи от майстора. Успех с решаването на проблема! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NIKLINS 1 #3 Отговорено 18 Декември, 2016 Благодаря, колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #4 Отговорено 18 Декември, 2016 Съжелявам, горивна помпа... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Garuḍa 1 #5 Отговорено 20 Декември, 2016 Минах я на диагностика - няма никакви грешки. Проблемът обаче продължава- по някаква причина колата няма мощност. Турбото надува но докато стигнем до 2000 оборота съм изял поне 3 клаксона на кръстовището. Някой има ли идея какво може да е. Бях посъветван да почистя ЕГР клапан. Още ме интересува знаете ли дали колата е с демпферен маговик и колко би ми струвало обслужването на съединител? Благодаря на отзовалите се Здравей колега, имах същия проблем с моята хонда. На диагностика не показва нищо, но като мине 2500 об. минава на авариен режим и повече от 2000 об. не ще да вдигне. Гася колата за около минута, паля я няма проблем ; като мина 2500 об. пак същата работа. Интересното е, че на диагностика не показва никакъв проблем. Та накратко, според мен проблемът ти е в задръстено турбо, по-точно блокирали лопатки на променливата геометрия. Затова колата ти минава в авариен режим. Моето го почистиха, 100лв. ми взеха за работата и сега става 2 месеца, откакто нямам проблем. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NIKLINS 1 #6 Отговорено 21 Декември, 2016 Благодаря, колеги. @Garuda, Моята не влиза в авариен режим и случаят е че като влезе в обороти си е ок. Просто като потеглям от място няма очаквания ряз. Като качи до 2000 си тръгва. Аз имам съединител за смяна което също е с принос за това, но мисля че има и още нещо. @dctR, Защо мислиш че е горивна помпа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #7 Отговорено 21 Декември, 2016 Защото 2 пъти съм се сблъсквал с това, колкото и странно и непонятно да е, този проблем да идва от горивната помпа. Уж при по-големи отбороти трябва да не и стига горивото примерно, и ако ще се очаква загуба на мощност то да е в горния диапазон на обороти, да, ама не. Трудно ми беше да го повярвам, но в крайна сметка след смяна на горивната помпа с целия ел. модул към нея и двете коли са перфектни. При първата кола, защото отказвахме да повярваме, че е това проблема, рециклирахме турбото с всичко ново в сервиз за турбини, човека и там ни каза, че турбото е тръгнало ама има още много живот в него, ние не не давай, никаква промяна в колата. След подмяна на помпата, колата стана друга, на следващата без да го мислим същата процедура и всичко се оправи, отново. При първата кола беше толкова зле положението, че по на нагорнище, дизела гаснеше дори, толкова голяма загуба на мощност, а след 2к rpm все едно някой го рита отзад, гуми започва да върви. Втората не беше толкова зле, но много мудна. Не знам как се диагностицира този проблем, и дали при теб това ще е проблема, просто споделям опит. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NIKLINS 1 #8 Отговорено 21 Декември, 2016 Огромна благодарност за съвета !! Мисля направо да сменям значи. Колата й е сваляно турбото, с нови дюзи е и никой не предполагаше, че е това проблема. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове