Jump to content
ZaRRicK

Защо колите в Uk са мн по евтини отколкото в De да кажем?

Recommended Posts

Попаднах на тоя site: http://www.pistonheads.com/sales/list.asp?...=&nodays=60Еми че тука може да се намерят повече от прилични VTI 6 ген. за под 3000 паунда, което си е към 9000лв. Аиде верно са с десен волан и ако тръгне да се превозва до БГ ше стане златна, ама защо по другата Европа цените не са такива. И в италианските и в немските страници, ако изобщо се появи такава кола, то тя е минимум 5500 евро и то някъв таралясник. Възмутен съм!П.С. То още като бях преди две години в UK ми направи впечетление че там много бегачки се карат. То не бяха: Type R, Скайлайни, Импреси, Евота, разните там Тойоти Супри и МР2, сичките там видове Нисани Силвии/200, 300 и пр. Та защо на континентална европа не е така и цените са по-солени на Japan Power. Някой знае ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

отговора се крие във въпросите ти !!! ти сам си го казъл

Редактирано от joro_bul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага ти отговарям-понеже са с десен волан внасят директно от Япония колите си.цените им се запазват ниски,защото май не облагат японките коли с мита и други тъпотии.отделно стандарта на живот в Англия е сигурно най-висок в цяла европа и колите за тях са като телефоните-просто вещи.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

Не забравяйте и пазарния принцип ,колкото повече предлагане толкова по-евтино!В Европа има яки ограничения за японските ,нали има фв,опел,рено,фиат,ситроен и т.н. да не казвам кви коли.... !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 323f-fan

Ми как няма да ги облагат данъци,акцизи и мита,нали треа да си пазат пазара и да си продават своята стока

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми как няма да ги облагат данъци,акцизи и мита,нали треа да си пазат пазара и да си продават своята стока

За жалост е точно така !!! .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един Джордан как ми намига....Як сайт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото са с десен волан за това.

А защо ние сме с ляв. ;) Малко офтопик. В англия колите са с десен волан, защото още по времето на рицарите, англичаните са забелязали че всички европейци за слаби със копието от дясната страна. За това са решили да яздат наопаки, за да поразяват врагоете си по-лесно. Все едно да си десняк и да вкараш гол с левия крак. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото са с десен волан за това.

А защо ние сме с ляв. :huh: Малко офтопик. В англия колите са с десен волан, защото още по времето на рицарите, англичаните са забелязали че всички европейци за слаби със копието от дясната страна. За това са решили да яздат наопаки, за да поразяват врагоете си по-лесно. Все едно да си десняк и да вкараш гол с левия крак. ;)
В момента тренирам точно тази страна и го приех като лично предизвикателство а аз ги обичам особено с това което ми е в ръцете ;) и колкото повече карам толкова намирам по някой плюс.Щом други владеят перфектно коли с дясен и ляв волан значи е достижимо и аз се ангажирах с това ;) така че ако има други чудещи се да скачат свиква се сравнително бързо е има някой моменти в които трябва да се внимава доста поне в началото де ;) ако няма кои да ти ги каже понеже на мен няма и съм 100% самоук не съм и помирисвал кола с десен волан преди ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това за рицарите аз го знам в по-различен вариант а именно, двама ездачи, срещайки се трябва да са готови за две неща - да се поздравят или да се бияти двете се правят с десните ръце докато ездата се държи с ляватаи естествено единственият сигурен начин да се разминат е от дяснотова датира от преди англичаните - казват чак от древен рим, пък кой знае - едни от най-ранните войни-ездачи в европа са прабългарите... ;) обръщането тръгва от заповед на самопровъзгласилият се за император наполеон, който е левичари понеже атакува с лявата ръка, трябва всички да минават само от лявата му страна... ;) та всички страни завладяни от него или съюзници на франция послушно почват да яздят в дясната половина на пътянашите нали се пишат франкофони, след освобождението - работата е ясна... ;) сега в европа се кара от ляво единствено на острови-бивши британски колонии, но като световна статистикаповече от една трета от хората карат именно такаестествено правилото на наполеон е удобно само за левичари, дори и при автомобилите - държиш волана с лявата ръка,отваряш и затваряш вратата с лявата ръка а с дясната само побутваш скоростите...за един десничар това си е направо подигравка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесно е не се притеснявайОт време на време си блъсках дясната ръка във вратата по светофарите като искам да превключа ама на второто третото удряне се осещаш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

отплеснахте се от темата и подхванахте темата за леваците :rolleyes:

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

три дена и свикваш!! гониш си Киро бурдюра..... и тва е само като скачам от едната на другата малко вместо мигачи пускам чистачки, но и с това се свикваВиж за извън града е малко гадно -- като ти се изтапани един ТИР трябва да се подадеш целия че нищо се невиди....но наистина са ефтини --- имаше Джаз 2004 леко ударен в Белгия за 2000 еуро --- е кво като е десен, то няма такава цена

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zarrick

Ми то хубуу с десен волан ама ония в завода не им дреме как го сглобяват, тя себестойността си е се тая. Не говоря за импорта на старо нали. То в Japan пазара на втора ръка коли почти го няма и за тва ги изнасят мн евтино и за тея дет са се родили от дясната страна си е харабия. Обаче редовния внос на нови коли както и местното производство няма логика после д са тооолкова по евтини от на континента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest s trotinetka

Амши как няма да са по-евтини като няма търсене. Я в UK да е наводнено с български, руски, украински, полски, унгарски, македонски, чешки, словашки и т.н автотърговци да видиш как бързо ще се повишат цените

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От моите скромни познания за автопазара на UK съм стигнал до извода, че колите са толкова евтини преди всичко заради данъците, които им налагат, тъй като те са едни най-скъпите в европа и точно заради това колите втора ръка там са на такива цени. А относно това да си докараш кола от там не е толкова страшно излиза към 1000 лв колкото и от Германия, това го потвърждавам със сто процента защото вкарахме 3 коли. Ако някой се интересува Peugeot 306tdi 98 ноември, Volvo v40 99 godina, suzuki baleno 2000 godina. Малко ме съмнява да се прояви интерес но все пак.Колкото до десния волан не е толкова страшно и се свиква относително бързо, но както каза колегата лошото е извън града доста трудно се изпреварва от намалената видимост.ПП. И аз се надявам скоро да си вкарам некоя нова хондичка от там, един път да ме приемат и да кротна :) ще я имам :) Но засега съм си доволен и на моята :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...