Chumata 25 #1 Публикувано 11 Декември, 2016 Колеги давайте акъл, сложих италиански спортен волан Виктор, на сивик 6 , много му се радвам обаче светна лампата за разкачен еърбег, домързя ме да разкача клемата на акумулатора при свалянето на еърбега и сега свети, като коледна украса.... Как да изчистя или да го излъжа някак си, че има? И другия въпрос ми е: поне този на пасажера сега включен ли е и работи ли ? Наскоро имах челен удар и предницата пострада стабилно, а еърбеците не се отвориха ? какво правим сега ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1521 #2 Отговорено 11 Декември, 2016 С разкачване на акумулатора е нямало и няма да стане. SRS-a не зарежда, защото не си намира единия еърбег и покрай него няма да ти работи и пасажерския. Има начин да се байпасира и той е да се сложи съпротивление на мястото на липсващия еърбег. После не съм сигурен, дали не трябва и да ти се изчисти грешката с компютър. На по-новите поне трябва. П.П. Да си махнеш волана с еърбег, заради "спортен" волан 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Chumata 25 #3 Отговорено 12 Декември, 2016 Колега махнах го не само заради самия волан, но и заради това,че при челен удар с пострадали фарове, маска, капак, броня, еърбеците не се отвориха. Ударът беше с малка скорост,чно все пак се усъмних дали работят + това датчика за сигнал за катастрофа видях,мче е закачен за предната броня, но ми изглеждаше презапоен... Ако някой знае съпротивлението колко е, ще ми е много от полза. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Chumata 25 #4 Отговорено 12 Декември, 2016 Чета в щатски форуми. На места - 2.2Ом, на места - 2ом ... Но мисля, че е 2.2. Също така, до колкото разбрах, с мост на двупиновата букса на СРС мога да изчистя грешката. Въпросът ми е дали като направя тази процедура със съпротивлението, другия еърбег на пасажера ще продължи да работи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zaXer. 37 #5 Отговорено 14 Декември, 2016 (Редактирано) Чета в щатски форуми. На места - 2.2Ом, на места - 2ом ... Но мисля, че е 2.2. Също така, до колкото разбрах, с мост на двупиновата букса на СРС мога да изчистя грешката. Въпросът ми е дали като направя тази процедура със съпротивлението, другия еърбег на пасажера ще продължи да работи? Идеата за съпротивлението е точно такава - изглъгваш системата, че има еърбег (съпротивление), тоест и другия еърбег трябва да бачка, понеже системата си мисли, че имаш всички. А това дали ще се пуснат - най-вероятно няма. На около 18 годишна кола, има много голяма вероятност еърбеците да са ти "изветрели" и повече да не се пуснат никога и да стоят за окраса. Пък и много знаеш дали, преди теб някой друг се е блъскал с нея и на местата има само пластмаси, без еърбеци. Редактирано 14 Декември, 2016 от zaXer. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Chumata 25 #6 Отговорено 14 Декември, 2016 Хаха така е ! П.п Имам още един въпрос? Купих съпротивление от Викиват на 2ом и на 2.2ом, обаче продавачката пита на колко вата, и аз й казах за еърбеци на кола. Тя ми даде. Някой знае ли на колко вата е съпротивлението? Също разбрах, че на сивик от 95-00 може да си изтрия грешката със окъсяване на една букса, която е свободно закачена в таблото с бушоните... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Chumata 25 #7 Отговорено 14 Декември, 2016 (Редактирано) Информативно за тези,които се интересуват от съпротивлението без значение колко Вата е ! Редактирано 14 Декември, 2016 от Madness Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zaXer. 37 #8 Отговорено 14 Декември, 2016 (Редактирано) На сивик 6-та (при мене поне) тези букси за окъсяване са намират под жабката. Някой са и зад кората, до десния крак на пазажера, други са от другата страна. Не помня кой цвят точно е за СРС-а. За АБС-а е синьо. Буксите стоят в държачи - не стоят свободно. Но ако просто ги окъсиш, ще ти излязат грешките, а няма да ги изтриеш. Изтриването ставаше с някакъв по специален трик, разни комбинации он/офф, ала бала. Редактирано 15 Декември, 2016 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Chumata 25 #9 Отговорено 15 Декември, 2016 Принципно изгледах в ютюб видео материали и процедурата е следната: отваряш капачето за бушоните, като погледнеш таблото с бушоните има една жълта букса, която е с черна броня или жълта на кабелите. Тази букса е включена към таблото, но реално, като я извадиш, разбираш че не прави връзка с нищо, няма пинове към нея. Просто легло, където да стои закачена. Вземаш кламер или кабел, без значение, за да направиш мост. Включваш контакт, след 5-6 секунди махаш моста и веднага пак го връщаш и пак светва, после пак махаш, премигва 2-3пъти СРС и грешката е изтрита. Това всичко става на контакт, без да се пали двигателя, само че е добре да се върже резистора за съпротивление на мястото на еърбега , за да не излезе пак грешка после.... П.п. Не е нещо сложно, просто един път трябва да се направи, за да се разбере схемата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Chumata 25 #10 Отговорено 16 Декември, 2016 Колеги проблема е решен,процедурата е следната,връзва се съпротивлението 2.2Ом на мястото на еърбега,от там се изтрива грешката на СРС с горе споменатата букса с окъсяване и всичко за момента е 6 ! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове