ivopifeca 0 #1 Публикувано 11 Декември, 2016 Здравейте вчера гледах автомобила и ми хареса.Искам да ви попитам как е този модел откъм поддръжка,намират ли се части и т.н.Гледам че почти не се срещат.Мерси предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 204 #2 Отговорено 11 Декември, 2016 (Редактирано) За части не знам, обаче това е една от най-здравите генерации на Акорд. В Америка няколко хора точно с този Акорд минаха 1 000 000 мили (1 600 000 км). Има и специален сайт за един Джо, дето му подаряват чисто нов Акорд. Видео тук: https://www.youtube.com/watch?v=bt7RgAE4zyk&t=3s Редактирано 11 Декември, 2016 от Cyreon 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivopifeca 0 #3 Отговорено 11 Декември, 2016 Мерси,за здрав да,но все пак все ще се наложи да се поправя...Затова питам-с карбуратор е мотора,човека каза че е сменявал и някакъв семеринг на делкото...Запознати ли сте с тези неща?Аз съм невеж с Хонда,карам по принцип Алфа ромео,доскоро от онези старите,отскоро тези с предно предаване,Хондата ще бъде за жена ми,понеже смятам че е по здрав автомобил за човек който почти не може да кара,мерси предварително за компетентните отговори! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 204 #4 Отговорено 11 Декември, 2016 Щом ще се кара от жена, защо не помислиш за Хонда Джаз?! По-компактна е. Джазките оглавяват класациите за икономичност и надеждност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #5 Отговорено 11 Декември, 2016 намират се части аз карам трета генерация 86-89 също карбуратор вече 12 години на 342 000 км ,ремък ролка 70-90лв водна помпа (с чугунени лопатки) 60-80 гарнитура на глава 40-50 шарнири задни 20-30 каре външно 45-80 носач горен 50-70 палец 5-10 капачка 10-25 свещи 20-30 филтър въздушен 15-25 маслен 8-15 термостат 15-30 гърне задно 60-80 това съм сменял през годините за моделите от 86-89 и 89-91 частите са почти еднакви .Колата се държи много добре на пътя ,вози страхотно .Единствения голям проблем е ръждата . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове