горан81 0 #1 Публикувано 28 Ноември, 2016 Здравейте колеги, от известно време спря да ми се включва задното предаване на моето ЦРВ Ген.2. Смених маслото в диференциала с такова, каквото трябва, но никакъв ефект. Някой има ли идея за нещо друго, което може да се направи, понеже с няколкото майстора, с които говорих ми казаха да не се занимавам, ама ми да взимам втора употреба работещ диференциал и да го сменям. Ако някой има нещо на идея моля да сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #2 Отговорено 28 Ноември, 2016 В какви условия се ползва колата?Как установи,че е спряло да работи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
горан81 0 #3 Отговорено 29 Ноември, 2016 Предимно градски, но ходя от време на време за риба и си вадя лодката от водата и в пясъка виждам, че не включва, а само предното пробуксува Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #4 Отговорено 30 Ноември, 2016 Разказахте му фамилията на тоя язовир...... Вътре има два байпас клапана,от мръсотия единия е останал отворен.Една или 2 промивки със ново масло може да решат проблема.Пробвай дали има същия проблем на заден...там работи втората помпа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
горан81 0 #5 Отговорено 30 Ноември, 2016 За съжаление си прав за язовира... Благодаря, ще пробвам, макар че една смяна на маслото ми е 50 лв., а работещ диференциал, ще го взема за 250 и не зная дали си струва, това с промивките, но задължително ще я пробвам на заден ход. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
горан81 0 #6 Отговорено 5 Декември, 2016 Нито на заден, нито на пред се включва задното. Явно ще трябва да се сменя диференциала Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manol75 0 #7 Отговорено 17 Декември, 2016 (Редактирано) здравейте малко се отклонявам от темата но имам питане за демпферният тампон на задния деференциал.за какво точно служи зажото на моя му се беше скъсала гумата и аз просто махнах оста за да не тропа .каква му е ролята и важно ли е да слагам нов ? имам предвид че не свързва никакви други части а е поставен сам за него си. Редактирано 17 Декември, 2016 от manol75 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dakota 14 #8 Отговорено 5 Октомври, 2017 Водят го че служи за баланс на колата (разпределяне равномерно на тежеста на купето). Повечето колеги са го махнали или превързали с нещо за да не тропа. Спокойно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове