Dyakov86 6 #1 Публикувано 23 Ноември, 2016 Здравейте, от 3 месеца ходя по мъките с моята Хонда и не може никой да открие проблема. Вече се видях в чудо. Та преди 3 месеца се появи едно тракане в лявата част ( идва от към долната страна ), чува се удар метал в метал. Ходих по различни майстори, нищо не намериха, няма нищо разбито, нищо разкачено, нищо хлабаво. Смених досега шарнира, биалетата, тампоните на носача и продължава. Онзи ден видях, че тампона на двигателя ( левия долен ) е тръгнал, смених и него. Надеждата ми беше, че това се чува от него, но уви - продължава това тракането. Този дразнещ звук се чува само и единствено когато на колата се подава газ и минава през дупки. Като се отнеме газта и веднага спира.Подава се отново и пак започва да дрънчи. Тампоните на кутуята и другите два тампона на двигателя са ОК, амортисъорите и шапките горе също са ОК. Дайте някакви идеи от какво може да е, какво да търся. Не мога да си обясня и защо само при подадена газ дрънчи, а като се отнеме спира .... Ще съм ви много благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dakota 14 #2 Отговорено 24 Ноември, 2016 Като възможност, може да е полуоската или лагаер на полуоската. За друго не се сещам за сега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dyakov86 6 #3 Отговорено 24 Ноември, 2016 Така и най-накрая развръзката, незнам какви майстори имаме тук, но работата е много зле явно. След обстоен оглед на канал се оказа, че предната втулка на носата е доволно заминала и е започната да чука метал в метал и от там идва целия проблем. Обаче сега видях, че от картера тече масло - там с гарнитура или се маже със силикон ? Като първо ще го притегна да видя дали няма да спре да тече, а после вече ще се сваля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #4 Отговорено 24 Ноември, 2016 Има 2 вида гарнитури.Единия е вложка...сложен О-пръстен.А втория модел е обикновена гарнитура.Първата се дозалепя със силикон на бъбреците,а втората не се лепи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dyakov86 6 #5 Отговорено 25 Ноември, 2016 Коя е за предпочитане да се сложи ? Или няма значение ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #6 Отговорено 27 Ноември, 2016 Модела на картера определя ,коя гарнитура се слага...не са съвместими.По номер на рама излизат и двете.Повечето пъти излиза вложката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dyakov86 6 #7 Отговорено 1 Декември, 2016 Ясно, благодаря ти много. Притегнаха го, 4 болта бяха хлабави, пък ще видим тези дни дали ще тече пак. Важното е, че и тракането се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikarpachev 11 #8 Отговорено 30 Май, 2017 Да не отварям нова тема... Ако трябва да отворя една ! От година и половина горе долу карам ХР-В, и от кокто съм я взел, на десен завой, по неравности(паваж, чакъл..) и моята тропа на метал в метал, отпред, отляво, но не мога да преценя долу или горе е ... Направо тропа сам ако е много разбит пътя! В началото беше почти незабележимо, но мааалко се позасили, но не чак толкова, че да си личи от кое е ... Както писа колегата по горе - качвана 3 пъти на подемник, бутане, дърпане .., всичко е наред ... Освен това, от както я карам при тръгване, отпред, отдясно се чува едно ЦЪК, като върна педала на газта на по-ниска предавка пак едно ЦЪК ... Като също така, това ЦЪК се получава да кажем в 90% от тръгването/връщането ... Мислех, че ще излезе някое каре, но вече повече от година е все тая ... Нямам абсолютно никакви други проблеми, но много започна да ме дразни всичко това по горе .. Някакви идеи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #9 Отговорено 5 Юни, 2017 Намери стенд за амортисьори...тресачка. Там се хващат такива гадни проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове