westbam 1 #1 Публикувано 2 Ноември, 2016 Когато карам колата,нормално в начален стадий на запалване,колата си върви нормално,след това започва да свети Check engine лампата на таблото и след няколко км изгасва,прави го абсолютно,когато си иска,усещам разлика в отварянето на турбото,понякога отваря на 2-2.5к оборота,когато започне да става по-тромава отваря на 3.5-4000 оборота и не знам какво да направя,какво бихте ме посъветвали?Благодаря Ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2 Отговорено 3 Ноември, 2016 Сбъркал си абревиатурата...отнася се за клапана IMRC. Често срещан проблем е, почети из нета: https://www.google.co.uk/#q=imrc+valve+honda Когато имах дизеловия Акорд, няколко пъти ми е давало тази грешка, но не бях забелязал ефект, може да е имало...Чистя грешката и си карам. Иначе прегледах клапана и маркучетата около него, не намерих нещо нередно, вероятно трябва да се смени, но цената е дебела. Намира се на лесно място отпред и отгоре..., представлява нещо такова: http://www.coxmotorparts.co.uk/genuine-honda-civic-22-diesel-imrc-frequency-solenoid-valve20062011-p-1389.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #3 Отговорено 3 Ноември, 2016 Всъщност рядко се чупи.Най-вероятно има нагар вследствие на омасляване от отдушника на маслото+прах преминал през филтър+сажди от ЕГР. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове