Jump to content
westbam

P2004 проблем ICMR

Recommended Posts

Когато карам колата,нормално в начален стадий на запалване,колата си върви нормално,след това започва да свети Check engine лампата на таблото и след няколко км изгасва,прави го абсолютно,когато си иска,усещам разлика в отварянето на турбото,понякога отваря на 2-2.5к оборота,когато започне да става по-тромава отваря на 3.5-4000 оборота и не знам какво да направя,какво бихте ме посъветвали?

Благодаря Ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сбъркал си абревиатурата...отнася се за клапана IMRC. Често срещан проблем е, почети из нета:

https://www.google.co.uk/#q=imrc+valve+honda

Когато имах дизеловия Акорд, няколко пъти ми е давало тази грешка, но не бях забелязал ефект, може да е имало...Чистя грешката и си карам.

Иначе прегледах клапана и маркучетата около него, не намерих нещо нередно, вероятно трябва да се смени, но цената е дебела. Намира се на лесно място отпред и отгоре..., представлява нещо такова:

http://www.coxmotorparts.co.uk/genuine-honda-civic-22-diesel-imrc-frequency-solenoid-valve20062011-p-1389.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност рядко се чупи.Най-вероятно има нагар вследствие на омасляване от отдушника на маслото+прах преминал през филтър+сажди от ЕГР.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...