Jump to content
mEtaka_dts

Угасване на двигателя при освобождаване от скорост

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Имам проблем с моята Honda Jazz 1,4 2002г. Проблема се появи преди около 2 месеца - при освобождаване от скорост по време на движение оборотите не се установяват в номиналните за свободна скорост, а падат до 0, двигателя угасва и светват лампичките като на контакт. Това се случва в работният диапазон над 40 градуса и номиналната работна температура (не знам колко е тя). Интересното е, че когато колата е много студена и загряла проблема го няма.

 

Колата е с газова уредба, но проблема се появява на газ и на бензин.

 

Моля ако някой от вас се е сблъсквал с този проблем да сподели опит ;) ;) ;)

 

Благодаря предварително!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Явно само аз имам такъв проблем :) А да попитам някой има ли опит с прословутият проблем с EGR? Как се разпознава? Какви са признаците?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имало е много такива проблеми,които са описани в съответните раздели на форума.Само аз съм писал 10 пъти за това.Горе в дясно има търсачка...

Нуждаеш се от диагностика.Джаз-а е Хондата с най-сложна окомплектовка на квадратен метър :).,,

Обикновено в комплект вървят проблеми със клапани/бобини/свещи/ЕГР/дросел,а при теб има и газова уредба....та трудно би ти отговорил някой конкретно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

На път съм да реша проблема с гасненето, който споделих и затова искам да споделя опита, който имам от това.

Първото нещо, което съм имал като проблем са били ръждясали бобини (лулите) на свещите, което не е давал добър контакт и единият цилиндър се е губил. Проблема е отстранен чрез разглабяне, почистване и калайдисване.

 

Вторият проблем, който имаше е температурният датчик. Тъй като не е давал реални стойности е бъркал и стъпковото моторче.

 

Третият проблем е стъпковото моторче. Тъй като клапата за подаване на въздух е затворена напълно, когато двигателят не работи означава, че подаването на въздух се контролира изцяло от него, което създава и проблема, който имам :)

 

Имам един въпрос свързан със стъпковото моторче - може ли някой да ми разясни за устройството му.

 

Благодаря предварително!

 

Надявам се да съм бил полезен със споделянето на опита!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро колеги,

 

Желая да ви споделя още малко от моят опит. В крайна сметка решението на моя проблем се оказа подмяната на стъпковият мотор и дросел клапата :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, в кой сервиз ти откриха проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Аутоунивърс Стара Загора, квартал Кольо Ганчев. Ако искаш да се се свържеш мога да ти дам номер на човека :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега писах ти на лични

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

В допълнение на моя проблем, май ще се окажат "тръгнали" бобини и обичайния проблем с EGR.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...