Jump to content
agyulev

проблем с акумулатора

Recommended Posts

Здравейте !Проблема е следният: Сутринта ставам и тръгвам да отключам колата - натискам дистанционното, обаче уви неможе да отключи. Мъчи се но не стига тока. Отключвам с ключа, давам на контакт, и лампите по таблото едвам светкат. Ясно - няма ток в акумулатора. Запалих я с бутане, понеже нямаше някой с кабели наблизо да ми даде ток. Като запали нямаше никакъв проблем. Отидох на работа заключих я с ключа, без алармата и цял ден не съм я палил. След около 8-9 часа даже не искаше да светне и таблото. Запалих я с кабели-без проблем. После я оставих да видя дали ще зареди малко, но датчика на акумулатора не показа нищо;) Свалих клеймата и я оставих 2 часа. Качих се после сложих клеймата и веднага запали. В случая дали има някъде отечка, където да бяга тока, или акумулатора е за смяна. Дайде съвет. Аз утре ще взема един оборотен акумулатор, за да проверя, дали и той ще падне или моят вече ще е за смяна? Ако имате идея от какво може да е - пишете.Аз май бях доста изчерпателен ;)Благодаря за вниманиетоПоздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ако можеш да работиш с амперметър се разбира най-лесно ако не виж някой познат жичкаджия да ти я погледне щото на утечка ми се види от написаното по-горе почти съм сигурен поне по описанието де и го казвам от позицията на спец по авто ел. инсталации ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери когато е загасена колата колко е консумацията, би трябвало да е малка или почти нулева, при пускане на алармата трябва да се увеличи малко, но не съществено. После запали и виж какво е напрежението на клемите и като подаваш газ дали се повишава, но по спомени не трябва да надвишава 14,8V (мисля че така беше),защото може да се е повредил блока на алтернатора и да презарежда акумолатора, което води до скапване на акумолатора. Но според мен най-вероятно е да си е заминал акумолатора и да не може да държи ток, често срещано дори и след зареждане с уред, държи само няколко часа и после пак пада. Дано съм бил полезен. Успех ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14,8 е много 14,4 волта е максимума а с пуснати фарове е 13,6-13,8 а консумацията при пълен покой с включена аларма до 35 милиампера

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре на работа ще го проверя - стига да мога да запаля сутринта!Ше пробвам и с друг акумулатор. Ако случайно и той падне, значи ще търся някъде утечката. Ако ли не - нов акумулатор. Утре ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей да търсиш утечка, а консумация, разкачаш + и закачаш един ампермер последователно на +клема на акомулатора и кабелната клема(обяснявам подробно защото не знам имаш ли понятие от ел.техника) без да включваш алармата и други подобни консуматори, ако ти отчете примерно 1А значи имаш 12W консуматор който смуче ток. можеби е някоя лампа някъде, примерно в багажника...Ако ти е скапан акомулатора както казваш(мъртва клетка), би трябвало изобщо да не завърти повече, а след заряд да запали само веднъж. Няма да е зле да провериш и кабелните обувки да не са разхлабени или повредени. най-вече минуса който е хванат към купето да не е на боя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново.Днес разбрах от какво е проблема - алармата!!! Замерихме дали има отечки някъде - няма. Пробвахме да свалим алармата, откачихме я от буксата и оставихме колата в покой. После след няколко часа си се качвам, слагам пак буксата на алармата (понеже е външна - Кобра) и си паля. Голям имобилайзер, голяма работа :rolleyes: Сега съм си откачил алармата. Няма да пищи, но няма и да пали колата. И когато реша, отварям капака, слагам буксата и пали. В неделя ще сменям алармата с нова. Благодаря на всички за отоговрите.Успехи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново.Днес разбрах от какво е проблема - алармата!!! Замерихме дали има отечки някъде - няма. Пробвахме да свалим алармата, откачихме я от буксата и оставихме колата в покой. После след няколко часа си се качвам, слагам пак буксата на алармата (понеже е външна - Кобра) и си паля. Голям имобилайзер, голяма работа :unsure: Сега съм си откачил алармата. Няма да пищи, но няма и да пали колата. И когато реша, отварям капака, слагам буксата и пали. В неделя ще сменям алармата с нова. Благодаря на всички за отоговрите.Успехи

Външните аларми имат собствен аккомулатор никел -кадмий.....2-3 години им е живота и ако не се заменят елементчетата постоянно разреждат големия аккомулатор...Браво!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Външните аларми имат собствен аккомулатор никел -кадмий.....2-3 години им е живота и ако не се заменят елементчетата постоянно разреждат големия аккомулатор...Браво!

Хм...май и аз имам подобен проблем ! Тези елементчета в кутията на алармата ли се намират и евентуално продават ли се ? :unsure: Трябва ли да ги зямеря по някъв начин ! Би ли пояснил по обстойно колега ?!! :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз нарпаво ще си сменя цялата аларма, понеже почна да прави проблеми като цяло. По-добре една друга отколкото тази да я ремонтирам.Спазарил съм си една с монтажа за 70 лв, която и централно и блокаж на бенз. помпа да има В неделя ще я монтиртам, така че ще казвам какви са резултатите. Успех на всички

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Неделя сменям алармата - ще ви кажа какъв е резултата :huh:Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДаааааЗа мой голям късмет, когато отворих алармата, всичко беше ОК. Откакто е станала аларма, аз я отварям за първи път :hondarulez:А при споменатото по-горе - ако се бяха разтекли акумулаторите, решението е едно - нова аларма!Аз съм късметлия ;)Поздрави и успехи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не пускам нова тема, предпочитам да засегна моя проблем в тази.Аз мисля че нямам никакъв проблем с акумулатора, а по-скоро с някаква отечка свързана с фаровете. За втори път колата ми остава абсолютно без никакъв ток, дори и часовника в купето не работеше. Причината първия път е че бях оставил късите да светят за 5-10 мин докато бях в колата. След това премина на габарити и край, не можех да запаля. Втория път стана като нормално си карам на къси, спирам гася двигателя слизам си от колата, но явно не съм чул зумера за включени фарове и си заключих колата...връщам се след 30 мин...никакъв ток, нито аларма, нишо.Все си мисля, че не е възможно акумулатор който винаги е работил добре да пада толкова бързо. случвало ми се е да забравям цяла нощ лампата в купето да свети и на следващия ден съм си палил нормално. Оставял съм колата 9 дена на аларма без да я карам и пак съм палил нормално.Но така да оставя късите за 5-30 мин и да умре толкова бързо? Къде може да е проблема и къде трябва да се търси. На какво се дължи отечката, влага... или нещо друго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...