Jump to content
borko

Часовника ми се ресетва след всяко гасене.

Recommended Posts

Значи от няколко дни карам хонда сивик Д15Б2 92ра година. ;) Радва ме много колицата в сравнение с това което карах преди ;) Имам един много глупав проблем:Като запаля колата часовника показва 1:00. Докато я карам минутите си нарастват, може и да се сверява и така до другото гасене/палене. Може да е някаква екстра да ми засича за колко стигам от А до Б, ма невервам ;) .И още едно въпросче за самодиагностиката понеже гледам, че всеки си гледа грешките та рекох и аз така профилактично да я видя да не е сгрешила нещо ;) :Намерих го куплунга давам на късо, после контакт и лампата CHEСK си свети постоянно без да мига - предполагам че нямам грешка, ама вие кажете.Айде поздрави на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest micro

липсва му постоянното захранванеслед като изключиш контактния ключвиж предпазителите може и да липсва някой ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен имобилайзера или алармата ти прекъсват захранването към часовника, провери това и ако е така бягай там където са ги монтирали. Аз вече втора Хонда имам и подобен проблем не съм срешал. Успех ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

липсва му постоянното захранванеслед като изключиш контактния ключвиж предпазителите може и да липсва някой ;)

Къде да ги търся теси предпазители, ако имаш предвид бушони, всичките ги прегледах, но ако беше изгорял нямаше да го има часовника въобще ;)

Според мен имобилайзера или алармата ти прекъсват захранването към часовника, провери това и ако е така бягай там където са ги монтирали. Аз вече втора Хонда имам и подобен проблем не съм срешал. Успех ;)

Нямам аларма ;) . Нещо друго ще е ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, по въпроса за часовника ти, при мен ми беше изгориал 7.5 амперовият бушон(в кутията до акумулатора) и след като го смених вече не се ресетваше ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, по въпроса за часовника ти, при мен ми беше изгориал 7.5 амперовият бушон(в кутията до акумулатора) и след като го смених вече не се ресетваше ;)

Ей мерси много,Утре ще пробвам че ми се не слиза из тъмниците да ровя, дано е това че съм си свикнал да си гледам часовника, пък той все ракиено време показва и само огладнявам ;) А за грешките на ЕКУ-то някой да каже ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако само си свети значи няма грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Часовника има две напреженияЕдното го захранва постоянно за да отчита часът , а другото напрежение е като дадеш контакт да ти светнат цифрите за да го виждашКолата да не би да има нещо което прекъсва постоянното захранващо напрежение след като изключиш от контакт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако само си свети значи няма грешка

Екстра,Аз си знаех, че или е много добре или много зле, ма стисках пръсти за доброто ;) ...Утре ще докладвам какво е положението с часовника, иначе ще го пускам в продажба като екстра ;) ...

Часовника има две напреженияЕдното го захранва постоянно за да отчита часът , а другото напрежение е като дадеш контакт да ти светнат цифрите за да го виждашКолата да не би да има нещо което прекъсва постоянното захранващо напрежение след като изключиш от контакт

Еми ... незнам да ти кажа, имам колата от малко, но аларма и имобилайзер няма със сигурност. Седам паля и тръгвам ;) ....Но Vensell, евала на човека, ми даде един жокер и утре преди работа ще пробвам ;) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В двигателният отсек има предпазители през който ти се поддържа напрежение и при загасен двигател, всяка кола го има това. От там взема ток касетофона, запалката, часовника, стоповете, аварийните и всички подобни консуматори който трябва да работят и при загасен двигател. Единият от тях е 7.5 А, тои ти поддържа и паметта на касетофона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега вече можеш да си провериш компа за грешки, защото без тоя бушон се ресетва при всяко гасене на двг. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахахха, Джонииииии пак ще кажа последната дума :rolleyes: след няколко дена си провери пак бушона че разни разбирачи жичкаджии закачат консуматори след този бушон и той си гори... та ако пак изгори, да знаеш че имаш нещо закачено на него дето не трябва да е там

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е стига де, нема толкова умни търговци :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахахха, Джонииииии пак ще кажа последната дума ;) след няколко дена си провери пак бушона че разни разбирачи жичкаджии закачат консуматори след този бушон и той си гори... та ако пак изгори, да знаеш че имаш нещо закачено на него дето не трябва да е там

Тия дето ми продадоха колата немат толкова мозък в главата :P НО, ще проверя, дано се не разстрои машината ... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...нема толкова умни търговци :P

няма и толкова умни ЕЦУ-та, така че споко, нищо няма да се "разстрои машината ... "

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

един мозъчен хирург тип газаджия ми предлагаше да ми реши проблема с ламбдата като сложи прекъсвач дето след гасене да ми рестартира компа и съответно всичко друго ... :P ти пак леко си се разминал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...