borko 1 #1 Публикувано 27 Март, 2007 Значи от няколко дни карам хонда сивик Д15Б2 92ра година. Радва ме много колицата в сравнение с това което карах преди Имам един много глупав проблем:Като запаля колата часовника показва 1:00. Докато я карам минутите си нарастват, може и да се сверява и така до другото гасене/палене. Може да е някаква екстра да ми засича за колко стигам от А до Б, ма невервам .И още едно въпросче за самодиагностиката понеже гледам, че всеки си гледа грешките та рекох и аз така профилактично да я видя да не е сгрешила нещо :Намерих го куплунга давам на късо, после контакт и лампата CHEСK си свети постоянно без да мига - предполагам че нямам грешка, ама вие кажете.Айде поздрави на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest micro #2 Отговорено 27 Март, 2007 липсва му постоянното захранванеслед като изключиш контактния ключвиж предпазителите може и да липсва някой Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiholov 1 #3 Отговорено 27 Март, 2007 Според мен имобилайзера или алармата ти прекъсват захранването към часовника, провери това и ако е така бягай там където са ги монтирали. Аз вече втора Хонда имам и подобен проблем не съм срешал. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 1 #4 Отговорено 27 Март, 2007 липсва му постоянното захранванеслед като изключиш контактния ключвиж предпазителите може и да липсва някой Къде да ги търся теси предпазители, ако имаш предвид бушони, всичките ги прегледах, но ако беше изгорял нямаше да го има часовника въобще Според мен имобилайзера или алармата ти прекъсват захранването към часовника, провери това и ако е така бягай там където са ги монтирали. Аз вече втора Хонда имам и подобен проблем не съм срешал. Успех Нямам аларма . Нещо друго ще е .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vensell 0 #5 Отговорено 27 Март, 2007 Здрасти, по въпроса за часовника ти, при мен ми беше изгориал 7.5 амперовият бушон(в кутията до акумулатора) и след като го смених вече не се ресетваше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 1 #6 Отговорено 27 Март, 2007 Здрасти, по въпроса за часовника ти, при мен ми беше изгориал 7.5 амперовият бушон(в кутията до акумулатора) и след като го смених вече не се ресетваше Ей мерси много,Утре ще пробвам че ми се не слиза из тъмниците да ровя, дано е това че съм си свикнал да си гледам часовника, пък той все ракиено време показва и само огладнявам А за грешките на ЕКУ-то някой да каже .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #7 Отговорено 27 Март, 2007 Ако само си свети значи няма грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
micro 1 #8 Отговорено 27 Март, 2007 Часовника има две напреженияЕдното го захранва постоянно за да отчита часът , а другото напрежение е като дадеш контакт да ти светнат цифрите за да го виждашКолата да не би да има нещо което прекъсва постоянното захранващо напрежение след като изключиш от контакт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 1 #9 Отговорено 27 Март, 2007 Ако само си свети значи няма грешкаЕкстра,Аз си знаех, че или е много добре или много зле, ма стисках пръсти за доброто ...Утре ще докладвам какво е положението с часовника, иначе ще го пускам в продажба като екстра ...Часовника има две напреженияЕдното го захранва постоянно за да отчита часът , а другото напрежение е като дадеш контакт да ти светнат цифрите за да го виждашКолата да не би да има нещо което прекъсва постоянното захранващо напрежение след като изключиш от контактЕми ... незнам да ти кажа, имам колата от малко, но аларма и имобилайзер няма със сигурност. Седам паля и тръгвам ....Но Vensell, евала на човека, ми даде един жокер и утре преди работа ще пробвам . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #10 Отговорено 27 Март, 2007 В двигателният отсек има предпазители през който ти се поддържа напрежение и при загасен двигател, всяка кола го има това. От там взема ток касетофона, запалката, часовника, стоповете, аварийните и всички подобни консуматори който трябва да работят и при загасен двигател. Единият от тях е 7.5 А, тои ти поддържа и паметта на касетофона. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #11 Отговорено 28 Март, 2007 Сега вече можеш да си провериш компа за грешки, защото без тоя бушон се ресетва при всяко гасене на двг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #12 Отговорено 28 Март, 2007 хахахха, Джонииииии пак ще кажа последната дума след няколко дена си провери пак бушона че разни разбирачи жичкаджии закачат консуматори след този бушон и той си гори... та ако пак изгори, да знаеш че имаш нещо закачено на него дето не трябва да е там Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #13 Отговорено 28 Март, 2007 Е стига де, нема толкова умни търговци Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 1 #14 Отговорено 28 Март, 2007 хахахха, Джонииииии пак ще кажа последната дума след няколко дена си провери пак бушона че разни разбирачи жичкаджии закачат консуматори след този бушон и той си гори... та ако пак изгори, да знаеш че имаш нещо закачено на него дето не трябва да е тамТия дето ми продадоха колата немат толкова мозък в главата НО, ще проверя, дано се не разстрои машината ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #15 Отговорено 28 Март, 2007 ...нема толкова умни търговци няма и толкова умни ЕЦУ-та, така че споко, нищо няма да се "разстрои машината ... " Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lookcho #16 Отговорено 28 Март, 2007 един мозъчен хирург тип газаджия ми предлагаше да ми реши проблема с ламбдата като сложи прекъсвач дето след гасене да ми рестартира компа и съответно всичко друго ... ти пак леко си се разминал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове