Жоевски 0 #1 Публикувано 14 Октомври, 2016 Здравейте,не видях във форума подобен проблем,затова ще го опиша и се надявам да ми помогнете. При първоначално стартиране на мотора ,Хондата ми не може да превиши 2000 оборота.След като загрее трябва да я угася и след 10-20 секунди я рестартирам и проблема изчезва.Хондата ми е Ц-РВ 2.2 дизел.Минах поне през 5 майстора,но никой не разбра какво и има.А колата си е огън иначе,нямам други грижи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1853 #2 Отговорено 17 Октомври, 2016 Изглежда никой не се е сблъсквал с този проблем,затова предполагам,че няма коментари. Един въпрос- какво гледаха и проверяваха майсторите? Също - закачихте ли я на компютър и даде ли някакви грешки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жоевски 0 #3 Отговорено 18 Октомври, 2016 Да,закачаха я на компютър,два пъти. Казаха,вакуумен регулатор на дроселова клапа/ или нещо такова/,но при единия майстор,когато ходих след диагностиката,ми каза ,че не е това.Този регулатор бил за мекото гаснене, и аз блокирах вече.Колата /за сега/ си работи чудесно,но сутрин докато мотора е студен / до около 60градуса/ не може да вдигне по-вече от 2000 оборота.Това е.След това трябва да я угася и след 10-20 секунди /през това време нещо цъква в кабината/,като запаля върви без проблем.А ,между другото,купих този вакуумен регулато,но не се промени нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1853 #4 Отговорено 18 Октомври, 2016 Изглежда когато е студена, влиза в някакъв авариен режим - но какъв ще да е? При диагностика, дава ли някаква записана грешка? То също е важно и кой и с каква програма ти прави диагностиката. Относно вакумния регулатор, сещам се за три броя - ти кой от тези смени: Гледам , че си от Русе, та може да минеш през Бранко /Маркони - ще го намериш във форума/ да я погледне и да откриете проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жоевски 0 #5 Отговорено 18 Октомври, 2016 Да,от Русе съм.Смених този ,който излиза маркуч Е-1 от него.Кой е Бранко?Някакъв адрес или телефон? Оставам с впечатление,че в Русе нямаме майстори на Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1853 #6 Отговорено 18 Октомври, 2016 Това е : MarkonyИначе този датчик и аз съм го сменявал, но не е от него / той не оказва влияние на оборотите и вървежа/. По-вероятно да е някой от другите №6 или №8 , ако е въобще от тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #7 Отговорено 18 Октомври, 2016 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=102053 Ето я темата му за гаража Има го адреса и телефона. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жоевски 0 #8 Отговорено 18 Октомври, 2016 Да аз вече се свързах с него,благодаря.Надявам се,че ще решим проблема,но не бих отказал още помощ,ако някой си е патил от това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове