swakke 54 #1 Публикувано 3 Октомври, 2016 (Редактирано) Здр.Мина малко време и пак проблем.Днес както си карах нормално светна чека.Колата започна леко да придърпва и на газ и на бензин.Като ускорявам рязко има леко забиване и тогава тръгва и едновременно с това прилашква.Бучнах кламерчето и се показа грешка номер 7 (TPS - throttle position sensor).Направих ресет с бушончето,но разлика няма.При работещ двигател откачих буксата на тпс и закова на 2000 оборота.Какво ще ме посъветвате.Дали е заминал тпс-са?Хондата е B20Z1 Редактирано 3 Октомври, 2016 от swakke Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #2 Отговорено 4 Октомври, 2016 Съвсем нормално е да се износи.Срещал съм проблема при Харви и ЦРВ-2.Намираш втора употреба цял дросел и сменяш.Спомням си ,че на някой модели не беше с болчета ,а с капзи.Ако не се сменя цял дросел ,трябва да се разпробият капзите/нитовете и да се вкарат подходящи видийки.Като цяло..ще измислиш нещо.В мануала има точна позиция на ТПС- във волтове....по спомен 0,47в,но не съм сигурен,че литературата ми не е при мен.Утре мога да проверя...вечерта. П.П.Имаш ли нещо против да си смениш аватара с нещо по-неангажиращо колегите от Фолксваген форума,които четат тук?Въпросът не е лично от мен,а от администрацията.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #3 Отговорено 4 Октомври, 2016 ☺Ще го сменя аватара.Преди години го сменях този тпс.Не беше занитен,а беше с болчета.Намерих втора употреба от колега във форума,но ето че пак му е дошло времето.Гледам в алиекспрес има тпс по 5-6 долара.Дали ще стават за нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #4 Отговорено 4 Октомври, 2016 Прост потенциометър...китайците правят космически совалки вече... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #5 Отговорено 4 Октомври, 2016 Ок.Благодаря ти.Ще поръчвам от там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #6 Отговорено 9 Октомври, 2016 Да не отварям нова тема пиша в моята стара.Преди 2 години смених водния радиатор с нов Nissens.Каква капачка трябва да се сложи (с малкия клапан или с големия)?Оригиналната беше с малкия клапан,но се разглоби още докато бях с оригиналния радиатор.После купих нова пак с малкия клапан.Вече след като сложих новия радиатор постоянно има леко сълзене от капачката.Дали не трябва да взема с големия клапан за този радиатор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове