Jump to content
Hachi-Roku

Въпроси относно покупката на 5та ген. Прелюд

Recommended Posts

Здравейте, от известно време обмислям да сменя колата след доста неудачна покупка на една европейска марка. Миналата година щях да купувам Accord CD9, но нещата се провалиха, а тези коли трудно се намират и реших да се спра на Прелюд 2.0 133 коня този път. Интересува ме колко пари да очаквам да дам за ремъци, ролки, филтри, общо взето пълното обслужване? Също така, за какво да се оглеждам при покупката на такъв автомобил? Ръжди на веждите отзад и син пушек са си стандартни неща при повечето хонди ясно ми е че трябва да гледам за това. Нещо друго има ли? Последно какво е стандартното оборудване за този модел? Като се замисля до сега не съм видял такъв прелюд без ел. стъкла, огледала и шибедах, така че предполагам че всички го имат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси с големия мотор - Н22 - 185 или 200 коня, ръчка.

Екстрите стандартно са всичко ел, подгреви, климатик, ABS, всичко си имат.

Доста комфортна кола за извънградско, отзад само за деца, евентуално за дребни възрастни, багажника е среден по размер, разхода е 11-13 градско, 7-8 извънградско.

Пушеци гледай да няма, не се скъпи ако искаш хубава кола си вземи от първи-втори собственик със сервизна история.

Карам такъв от 2008 и мога да кажа че е ударо и идиотоустойчив, за повече от 80к километра съм сменял само консумативи и две маншончета на кормилните накрайници.

Здрава, добре изработена и доста надеждна кола при добра поддръжка се отблагодарява с вярна служба и удоволствие от шофирането и!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси с големия мотор - Н22 - 185 или 200 коня, ръчка.

Екстрите стандартно са всичко ел, подгреви, климатик, ABS, всичко си имат.

Доста комфортна кола за извънградско, отзад само за деца, евентуално за дребни възрастни, багажника е среден по размер, разхода е 11-13 градско, 7-8 извънградско.

Пушеци гледай да няма, не се скъпи ако искаш хубава кола си вземи от първи-втори собственик със сервизна история.

Карам такъв от 2008 и мога да кажа че е ударо и идиотоустойчив, за повече от 80к километра съм сменял само консумативи и две маншончета на кормилните накрайници.

Здрава, добре изработена и доста надеждна кола при добра поддръжка се отблагодарява с вярна служба и удоволствие от шофирането и!

Това че отзад е по-тясно не ми пречи то с всяко купе е така, дори в 124ка купе отзад ми е било тясно щото са ми дълги краката  :tooth: . Плана ми е от Швейцария или Германия да ми вземат, имам познати които се занимават с това. Няма борд компютър нали? Повечето хора искат коли с такава екстра ама аз заради тая простотия брах сума ти проблеми. Цялата ми електроника и блокажите се оказаха на едно място и като ми пуснаха една цена от 940 лв. да се оправи и откачих. Метнал съм се на Прелюда защото има достатъчно екстри без да е наблъскан с ненужна електроника. Или поне се надявам да е така щото до сега не съм видял да има бордове и ESPта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма излишни помощници и сложнотии, преди години тук във форума имаше предлагане на изключително полезна джаджа- инфоборд, която ползва данни от компа на колата, свързва се директно към диагностичната букса и дава информация за всичко - разход, температура на входящия въздух, ускорение 0-100, 400 метра ....

От Германия и Швейцария добре си се насочил, внимавай за ръжди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търся човек за оглед на Прелюд в София. Колата е регистрирана и може да се пробва. Ще платя за прегледа. Става въпрос за събота и неделя 1-2 април.

 

Колата е в бокса вече .Благодаря на Краси /Al Capone/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×