Tifo 3 #1 Публикувано 6 Септември, 2016 Здравейте Колеги, нов съм в света на Хонда и ми се случи следната ситуация: В чужбина съм и ми падна акумулатора, нямаше кой да ми даде ток и купих нов, но сега когато включа фаровете светлините на таблото се изключват, иначе си работят. Какъв може да е проблемът и безопасно ли е да карам 1000 км така или та търся начин за отстраняване. Колата е Honda Civic S-type 1.3. - 2007 Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #2 Отговорено 6 Септември, 2016 (Редактирано) Странно. Моя също е падал, в последствие съм го заменял с нов, но такова нещо не ми се е случвало. Малко тъпо предположение, но да не би поради някаква причина dimmer-а да ти е на low (това което регулира светлината на таблото), през деня ако е много светло, може да прецениш че не свети изобщо. Ако са бушоните лесно може да ги хванеш като ги огледаш. Погледни вътрешните 10, 28, 29, 35. От външните също имаше един дето спираше тока на таблото и аксесоарите, но не му помня номера. Там поне са на удобно и можеш лесно да ги огледаш. Редактирано 6 Септември, 2016 от xaxo 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kossity 19 #3 Отговорено 6 Септември, 2016 Привет. Мисля, че при смяна на акумулатор или разкачване на клемите осветеността на таблото става дифолт, тоест силно намалена. Пробва ли да регулираш от тук? - http://prntscr.com/ceou1s 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tifo 3 #4 Отговорено 6 Септември, 2016 Здравейте, благодаря за бързите отговори и съвети , като се прибера от плажа ще пробвам бушоните и ще пиша дали имам успех иначе с регулатора за осветеността не се оправя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tifo 3 #5 Отговорено 6 Септември, 2016 Странно. Моя също е падал, в последствие съм го заменял с нов, но такова нещо не ми се е случвало. Малко тъпо предположение, но да не би поради някаква причина dimmer-а да ти е на low (това което регулира светлината на таблото), през деня ако е много светло, може да прецениш че не свети изобщо. Ако са бушоните лесно може да ги хванеш като ги огледаш. Погледни вътрешните 10, 28, 29, 35. От външните също имаше един дето спираше тока на таблото и аксесоарите, но не му помня номера. Там поне са на удобно и можеш лесно да ги огледаш. Неиздържах и отидох, смених всички посочени от хахо бушони и о чудо работи всичко, дано да е само това, а да не дава на късо някъде и да се налага отново да търся какво се случва Отварям бирата и отивам на плажа Отново благодаря за съветите 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове