dikahc 1 #1 Публикувано 4 Август, 2016 Здравейте колеги , колата е сивик 6 1.4 s D14A4 .И сега към проблема - колата запчна да ми прави проблеми с оборотите , падаха почти до гаснене на двигателя и след четене тук и разсъждения по прочетеното демонтирах дросела и го почистих добре демонтирах и стъпковото моторче и него почистих .След като ги монтирах започна съвсем нов филм ............. и сега ситуацията е , когато загрее двигателя периодично на итервали чека присветва и оборотите се повишават и така е когато е в движение и когато е спряна ................... когато е в движение усещането е като придръпване а когато е на място си подържа обороти и изведнъж чека светва и оборотите се повишават но чека не свети постоянно просто присветва и така и това когато е добре загряла .............. луда работа не знам какво да я правя ( не съм в България ) някой да помогне с идея , че и до сервиза не мога да я закарам ? БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 4 Август, 2016 а като присветва проверили за записана грешка ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dikahc 1 #3 Отговорено 4 Август, 2016 не знам как да проверя ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dikahc 1 #4 Отговорено 5 Август, 2016 (Редактирано) ....Коментар в една от темите ми отвори въпрос - след като чистих дросела и стъпковото е попаднал въздух с системата и се питам дали това може да е проблема и ако е така как сам да обезвъздуша системата ???? ( както споменах колата е сивик ej9 d14a4 хечбек 98г.) Благодаря Редактирано 5 Август, 2016 от dikahc Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #5 Отговорено 5 Август, 2016 Не ти е проблем въздуха,прочети си грешките които дава компютъра както фена ти казва.Окъсяваш с кламер буксата в краката на предния пасажер отдясно,даваш на контакт и броиш колко дълги и колко къси мигания на чека имаш.Дългите ти са десетици,късите единици,може да са няколко грешки изчакай докато започнат да се повтарят.Има подробна тема не една във форума ,а кодовете за грешки обд2 има навсякъде в нета.Така можеш да разбереш от къде е проблема ако се записва грешка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 5 Август, 2016 Обд0/1/2 в нековия случай са еднакви и му вършат работа. Но трябва и малко търсене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dikahc 1 #7 Отговорено 5 Август, 2016 ..... буксата би следвало да е зелена двулентова , нали ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #8 Отговорено 5 Август, 2016 Ей таз малката трябва да е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dikahc 1 #9 Отговорено 5 Август, 2016 (Редактирано) ОК . намерих я и поставих кламера - това , което се случи след като завъртях ключа два пъти - SRS светна , огасна и пак светна за постоянно а останалите ( чека на двигателя маслото и акумолатора) светнаха и така светещи си останаха ??? някакво мнение ..................? И да добавя ,акумолатора бе свалян за зареждане 2 дена но проблема е от преди това - а след като чистих дросела и тнт когато стартирах двигателя го форсирах до 3000 оборота докато се завртя перката два пъти .... уж да обучавам Редактирано 5 Август, 2016 от dikahc Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dikahc 1 #10 Отговорено 5 Август, 2016 сега я покарах за да я наблюдавам и да отново същите мурафети - докато не загрее си работи колкото си може и когато позагрее се почва , почти всеки път с светването на чека се лашка горката понякога и без светването но 1-2 пъти само като за начало ....................... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dikahc 1 #11 Отговорено 5 Август, 2016 Благодаря ти , ще обезвъздушавам утре пък знам ли може и така да стоят нещата - все пак преди демонтирането просто оборотите не бяха стабилни а сега вече описах за какво иде реч....... най тъпото е , че няма на кого да се доверя тук по-сервизите а на Хонда сервиза е зловещо скъп, така ,че сам съм в тази битка и съветите и насоките ви са важни за мен ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dikahc 1 #12 Отговорено 10 Август, 2016 (Редактирано) ....обезвъздушавах, но проблема си остана - така като гледам няма много мнения по въпроса сиреч не ще да е срещана ситуация или проблема не е интересен , но е пък е проблем и ми се ще да го разреша някак ............. как да е . Благодаря на момчетата , които се отзоваха Редактирано 10 Август, 2016 от dikahc Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове