Doje 0 #1 Публикувано 4 Август, 2016 Здравейте колеги , Не знаех точно къде да пусна темата , надявам се да съм в правилния раздел , ако не , моля да бъде преместена . От скоро съм собственик на Acura 3.2 CL , 5 скоростна автоматична кутия . Колата вървеше добре , след като я покарах малко , устснових , че има проблем , двигателя е 250 конски сили , а колата изобщо не набира като за толкова , лампичката за двигателя свети , на компютър показва само 1 код за катализатора . колата върви но например при подаване на газ рязко , стига до 3000 оборота и повече от това не може , не иска и да превключи , понякога даже се чува шум под колата , като тракане , много неприятен . , трябва да отпусна малко газта и тогава вече превключва , но пак повече от 2500,3000 оборота , няма шанс да направи. Другото което е акумулатора падна , дадоха ми ток с кабели , обаче без да искам когато сложих кабелите на моя акомулатор допрях другите два края и почти ги запалих , беше само за няколко секунди , след това си вързах нормално към другата кола и нямаше проблем , колата запали . Но след този случай всяко палене е с мъка , изминах 1000 километра за 2 дни и когато се прибрах и изключих колата и извадих ключовете , забелязах , че перката на вентилатора си работи , след като дадох на контакт и спря , после извадих ключовете и перката не се включи пак , обаче на сутринта пак нямаше ток в колата . Какво мислите за този случай , дали акомулатора и скоростната кутия са счупени ? Дали е възможно да има проблем с електрониката и за това да прави тези неща ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doje 0 #2 Отговорено 4 Август, 2016 Забравих да спомена , когато почнаха да зачестяват проблемите със скоростите , светна и TCS лампичката . Не можах да я изключа докато не обадих колата , после вече не светеше , но когато подам газ рязко и светва . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #3 Отговорено 4 Август, 2016 За сервиз си / например Омбре/ - четене на грешки от компютъра за да се констатира какво точно се случва , както и твърде вероятно за друг акумулатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doje 0 #4 Отговорено 4 Август, 2016 Единствената грешка която показа беше P04 , която е за катализатора . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doje 0 #5 Отговорено 5 Август, 2016 Малко глупав въпрос , но дали е възможно заради това , че акомулатора е много скапан да не вдига високи обороти и да не превключва както трябва ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #6 Отговорено 5 Август, 2016 Малко глупав въпрос , но дали е възможно заради това , че акомулатора е много скапан да не вдига високи обороти и да не превключва както трябва ? Не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #7 Отговорено 15 Август, 2016 (Редактирано) Провери си маслото на автоматика - трябва да имаш малка щека някъде от към страната на кутията. Провери дали лампата D на автомата свети и дали мига. Грешката на автоматика като има мига лампата D. Като е запален двигателя на место вдига ли високи обороти и колко ? Смени си акомулатора ако е за смяна. Редактирано 15 Август, 2016 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове